Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 62-600 Koło, ul. Poniatowskiego 25
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2626100 , fax. 063 2720850
- Data zamieszczenia: 2013-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Poniatowskiego 25 25
62-600 Koło, woj. wielkopolskie
tel. 063 2626100, fax. 063 2720850
REGON: 00030855400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa wyrobów papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek, produktów toaletowych oraz elektrycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa wyrobów papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek, produktów toaletowych oraz elektrycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1- wyroby papiernicze, Pakiet nr 2- materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i drukarek, Pakiet nr 3-produkty toaletowe, Pakiet nr 4 - Produkty elektryczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy. Wskazane w formularzu cenowym ilości mają charakter orientacyjny przyjęty w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ofety. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium przez Wykonawców składających oferty w ramach poszczególnych pakietów składającyh się na przedmiot zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkolo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 z funkcją drukarki czarno - białej (monochromatycznej), kserokopiarki i skanera.
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa materiałów papierniczych i biurowych, materiałów eksploatacyjnych do faksów oraz dostawa płyt CD i DVD dla SPZOZ w Krotoszynie
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa artykułów i sprzętu kancelaryjno-biurowego oraz papieru dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-01 - AG.271/01/16
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa różnych artykułów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i kopiarek
Dodano: 2016-03-09 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim 3 części: Część I - zakup i dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, Część II - zakup i dostawa artykułów biurowych dla II Oddziału ZUS w Poznaniu, Część III - zakup i dostawa artykułów biurowych dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2016 r.
Dodano: 2016-02-03 - sukcesywną dostawę materiałów biurowych - przyborów do pisania dla jednostek UAM
Dodano: 2016-01-28