Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa wraz z transportem i wniesieniem wyrobów z tworzyw sztucznych gospodarstwa domowego do jednostek organizacyjnych UAM

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
    REGON: 12933300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa wraz z transportem i wniesieniem wyrobów z tworzyw sztucznych gospodarstwa domowego do jednostek organizacyjnych UAM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów z tworzyw sztucznych gospodarstwa domowego do jednostek organizacyjnych UAM. Wspólny słownik zamówień: 39700000-9 Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ Zamawiający oczekuje towaru wysokiej jakości w pierwszym gatunku. Wykonawca musi udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji min.: 12 miesięcy licząc od dnia dostawy. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. W związku z tym ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. Wielkość każdorazowej dostawy częściowej wynikać będzie tylko i wyłącznie z jednostronnych dyspozycji osób uprawnionych przez Zamawiającego, zgłoszonych za pomocą pisma, poczty elektronicznej lub faxu. Wyłącza się składanie zamówień w soboty i w niedzielę. Częściowe zamówienia będą realizowane na podstawie jednostronnych dyspozycji osób uprawnionych przez Zamawiającego w terminie do 5 dni/ do 10dni (maksymalnie 10 dni) roboczych licząc od momentu złożenia zamówienia częściowego na wniosek osoby uprawnionej przez Zamawiającego. Termin realizacji dostawy częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert Cena oferty musi zawierać koszty dostawy oraz transportu przedmiotu zamówienia do magazynu głównego oraz jednostek organizacyjnych UAM wymienionych w załączniku nr 5. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunki, że jest minimum tej samej klasy, jaką oczekuje Zamawiający, tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi opisane przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę towaru równoważnego, Zamawiający wymaga dostarczenia tegoż towaru w celu sprawdzenia zgodności z towarem opisanym przez Zamawiającego. Należy wskazać nazwę producenta i typ w kolumnie "Asortyment równoważny" formularza cenowego. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek towaru (op./szt.) celem sprawdzenia jakości - pozycje - 5, 9, 41, 44, 47, 59, 60, 74, 75. W razie wygrania przetargu przez Wykonawcę, próbki danego Wykonawcy pozostają do dyspozycji Zamawiającego przez okres trwania umowy jako towar wzorcowy. Dostarczone materiały muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, b) muszą być fabrycznie nowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39700000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku Wykonawców będących Podmiotami Zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 7 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach