Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza przetarg
- Adres: 62700 Turek, ul. Kaliska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 222 32 00 , fax. 63 278 83 19
- Data zamieszczenia: 2019-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tureckiego
ul. Kaliska 59
62700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 63 222 32 00, fax. 63 278 83 19
REGON: 31101898200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.turek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa aparatów cyfrowych i kamer cyfrowych na wyposażenie pracowni ZST w Turku i ZSR CKP w Kaczkach Średnich” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia dostawa aparatów cyfrowych i kamer cyfrowych na wyposażenie pracowni ZST w Turku i ZSR CKP w Kaczkach Średnich w ramach projektu Nowoczesne technologie w kształceniu zawodowym elementem rozwoju gospodarczego obszaru funkcjonalnego powiatów tureckiego i kolskiego", Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”, Działanie 9.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.2 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39700000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 4 do SIWZ (dokument składany razem z ofertą pisemnie w formie papierowej) stosownie do przepisu art. 25a ust. 1 pkt 1 pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert w/w oświadczenie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ). (dokument składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej www.bip.powiat.turek.pl (art. 86 ust. 5 pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (art. 23 ust. 1 pzp), oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 pzp). 5. Ponadto do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; 6. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126), zwanym dalej „MR” dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w MR, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek UAM – przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
Dodano: 2022-10-11 - Dostawa sprzętu AGD w celu realizacji projektu „Aktywny senior w Gminie Gniezno”
Dodano: 2022-09-26 - Sukcesywna dostawa wraz z transportem i wniesieniem wyrobów z tworzyw sztucznych gospodarstwa domowego do jednostek organizacyjnych UAM
Dodano: 2020-04-07 - Utworzenie Klubu Senior+ w Zakrzewie - wyposażenie
Dodano: 2019-11-07 - Utworzenie mieszkań chronionych w Domu Seniora w Zakrzewie - wyposażenie
Dodano: 2019-10-31 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia kuchennego- agd do budynku bursy we Wrześni przy ul. Słowackiego 11 w ramach modernizacji i rozbudowy Centrum Oświatowego w celu realizacji projektu pn.: „Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego.
Dodano: 2019-04-29 - Sukcesywna dostawa wyrobów z tworzyw sztucznych gospodarstwa domowego do jednostek organizacyjnych UAM
Dodano: 2019-04-26 - dostawę sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.Część 1: Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w PoznaniuCzęść 2: Dostawa ekspresów do kawy dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2019-04-04 - Dostawa wyposażenia pracowni technika żywienia dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich
Dodano: 2018-08-09 - Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnychUniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.Część 1: Dostawa sprzętu AGD i RTV dla Domu Studenckiego JowitaCzęść 2: Dostawa sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2018-07-03