Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE

Dom Pomocy Społecznej w Żydowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-012 Żydowo, Żydowo 112
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3188879, -87, - 89 , fax. 094 3188879
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie
    Żydowo 112 112
    76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3188879, -87, - 89, fax. 094 3188879
    REGON: 00029618200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps.zydowo.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. 2) Określenie przedmiotu zamówienia wg CPV: Produkty do pielęgnacji ciała 33700000-7 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39224300-1 Środki czyszczące i piorące 39800000-0 Rękawice chirurgiczne 33141420-0 Środki dezynfekcyjne 33631600-8 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia spełniający wymogi jakościowe i ilościowe szczegółowo określone w załączniku nr 2 do siwz. 4) Realizacja dostaw będzie następować sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia, chyba że Zamawiający ustali dłuższy termin. 5) Zamówienia na dostawy składane będą za pomocą faksu. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 7) Miejsce dostawy przedmiotu umowy: magazyn siedziby Zamawiającego w dni robocze w godz. od 8:00 do godz.14;00 8) Przyjęcie przedmiotu zamówienia dokonuje osoba upoważniona do tej czynności ze strony Zamawiającego, która dokonała odbioru asortymentowo - ilościowego i jakościowego. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowo- asortymentowego przedmiotu zamówienia wskazanych w załączniku nr 2 do siwz bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę,a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. 10) Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 przy zachowaniu niezmienionej łącznej wartości umowy. 11) Dostarczane środki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do użytku. 12) Dostarczane środki muszą posiadać Kartę charakterystyki - jeżeli jest to wymagane ustawą. 13) Zamówione środki muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. Środki dostarczane do Zamawiającego, muszą posiadać min. 6 miesięczny termin ważności, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiany towar dostarczany do zamawiającego winien być w początkowym terminie jego przydatności do użycia. 14) Opakowanie jednostkowe musi posiadać zamknięcie, które gwarantuje pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia. 15) Opakowanie jednostkowe musi być oznakowane standardowymi etykietami, informującymi użytkownika m.in. o warunkach magazynowania i przechowywania, środkach bezpieczeństwa i zagrożeniach; 16) Wykonawca udziela gwarancji jakościowej na dostawy objęte umową na warunkach określonych w normach oraz atestach. 17) Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego każdej partii towaru. 18) Strony uważają za wiążące reklamacje składane przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem. 19)W przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od otrzymania reklamacji. 20)W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę artykułów wcześniej zamówionych, o niższej niż deklarowana jakości lub w jakikolwiek inny sposób niezgodnej z postanowieniami niniejszej umowy, Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu interwencyjnego odpowiedniej ilości artykułów, będących przedmiotem dostawy,na wolnym rynku od innego dostawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej dostawy 21)W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego,a ceną dostawy ustaloną w zawartej z Wykonawcą umowie. 22) W razie odrzucenia reklamacji na wady przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę Zamawiający może zażądać przeprowadzenia ekspertyzy przez właściwego rzeczoznawcę . 23) Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z ekspertyzą poniesie Wykonawca. 24) Płatność będzie realizowana sukcesywnie po każdej dostawie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, na podstawie faktur wystawianych na płatnika: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie, w terminie 30 dni, licząc od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Należność płatna przelewem na rachunek Wykonawcy 25)W szczególnych przypadkach wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; np. zaprzestanie produkcji, zmiana nazwy asortymentu, dopuszcza się możliwość zastąpienia go towarem o nie gorszych parametrach i w tej samej cenie. 26) Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia(zakresu),których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców oraz zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia na ich rzecz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.zydowo.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach