Dom Pomocy Społecznej w Żydowie ogłasza przetarg
- Adres: 76-012 Żydowo, Żydowo 112
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3188879, -87, - 89 , fax. 094 3188879
- Data zamieszczenia: 2012-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie
Żydowo 112 112
76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3188879, -87, - 89, fax. 094 3188879
REGON: 00029618200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dps.zydowo.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnergo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w DPS Żydowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej 160.000,00 litrów(sto sześćdziesiąt tysięcy) do dwóch kotłowni olejowych położonych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Żydowie . ? Kotłownia nr 1 - 20 zbiorników o poj.1000 litrów każdy; ? Kotłownia nr 2 - 5 zbiorników o poj.1500 litrów każdy; 1) Zapotrzebowanie ilościowe na olej opałowy, określone w ust.1, stanowi przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia .Niewykorzystanie pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia nie skutkuje żadnymi roszczeniami ze strony Wykonawcy. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. 2) Jednorazowo zamawiana (dostawa cząstkowa) ilość oleju opałowego wynosić będzie min.12.000 litrów(dwanaście tysięcy) 3) Olej opałowy dostarczany będzie w dni robocze w godz. 8.00 - 14.00 do kotłowni wskazanych w rozdz.III, ust.1. 4) Rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście zatankowanego oleju (według wskazania przepływomierza) w temperaturze referencyjnej +15 0C. 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz z drukarką, pompę ssąco - tłoczącą oraz wąż gumowy o długości minimum 30 metrów. 6) Dostarczona ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej + 15° C. 7) Rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście zatankowanego oleju (według wskazania przepływomierza). 8) Płatności za dostarczony olej będą dokonywane po otrzymaniu faktury VAT w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury. 9) W trakcie wykonania zamówienia dopuszcza się zmianę ceny netto oleju opałowego w skutek zmiany: wysokości podatków nakładanych na paliwa VAT i akcyza, cen ropy naftowej oraz gotowych produktów na światowych giełdach, kursu dolara. 10) Zmiana cen w trakcie realizacji zamówienia może być dokonywana wyłącznie w przypadkach zmiany cen u producenta u którego zaopatruje się Wykonawca 11) Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny za dostawę-sprzedaż produktu w przypadku obniżenia ceny przez producenta. 12) W przypadku zmiany ceny netto oleju opałowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wydruk ze strony internetowej producenta z dnia dostawy stwierdzający podwyżkę lub obniżkę cen. 13) Zmiana ceny jednego litra oleju opałowego nie obejmuje wyrażonej w złotych i określonej w formularzu ofertowym marży lub upustu Wykonawcy, która(y) jest stała(y) przez cały okres wykonania zamówienia. 14) Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 15) Do każdej dostawy oleju opałowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wystawione przez producenta świadectwo jakości, potwierdzające właściwości fizyko - chemiczne dostarczonego oleju. Zamawiający wymaga dołączania kopii ww. dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przy każdej dostawie. 16) Minimalne wymagania dla oleju opałowego: Olej opałowy musi spełniać parametry jakościowe nie gorsze niż określone w normie PN-C- 96024:2001 dla L-1 z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia stycznia 2007r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe § 2 ust.1b (Dz.U. 2007, Nr 4, poz. 30): wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/k zawartość siarki nie więcej niż 0,10% (m/m) gęstość w temperaturze 150C nie wyższa niż 860 kg/m3 temperatura płynięcia nie wyższa niż -200C temperatura zapłonu nie niższa niż 560C zawartość wody nie wyższa niż 200mg/kg lepkość kinematyczna w 200Cnie wyższa niż 6 mm2/s zawartość zanieczyszczeń stałych nie wyższa niż 24 mg/kg skład frakcyjny do temperatury 2500C destyluje nie więcej niż 65%(VIV) skład frakcyjny do temperatury 3500C destyluje nie więcej niż 85%(VIV) barwa czerwona 17) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakościowej na dostawy objęte przedmiotem zamówienia. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego każdej partii oleju opałowego. 18) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonego oleju opałowego jest niezgodna z przedstawionym świadectwem jakości, Wykonawca dokona niezwłocznie, na własny koszt jego wymiany oraz pokryje wszystkie koszty naprawy szkód powstałych z tego tytułu. 19) Strony uważają za wiążące reklamacje składane drogą telefoniczną. 20) W przypadku gdy Wykonawca nie dostarczy zamówionej partii oleju opałowego w terminie Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego dostawcy w ilości nie zrealizowanej dostawy. 21) W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu wartości dostawy interwencyjnej po cenie producenta na dzień dostawy. 22) W razie odrzucenia reklamacji na wady przedmiotu umowy przez Wykonawcę Zamawiający zażądać przeprowadzenia ekspertyzy przez właściwego rzeczoznawcę . 23) Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z ekspertyzą ponosi Wykonawca. 24) Wspólny Słownik Zamówień(CPV) 09135100-5 25) Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia(zakresu),których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców oraz zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia na ich rzecz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.zydowo.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Biesiekierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Biesiekierz w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2018r
Dodano: 2016-07-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY MALECHOWO
Dodano: 2016-06-16 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Kołbaskowie
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa oleju opałowego na cele grzewcze Dla Domu Pomocy Społecznej w Modrzewcu
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa oleju opałowego ( w tym dowiezienie i rozładunek) dla Domu Pomocy Społecznej w Krzecku, ul. Krzecko 5
Dodano: 2015-12-15 - Dostawa paliwa żeglugowego MGO DMA dla lodołamaczy Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Dodano: 2015-12-11 - Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych będących własnością PWK PŁONIA Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r..
Dodano: 2015-12-08 - Człopa: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Miasta i Gminy Człopa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Człopa.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa paliwa żeglugowego MGO DMA dla lodołamaczy Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI, BZP-MS/272-3/15
Dodano: 2015-10-23