Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2016-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 00029015600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni SPSK w Otwocku DZP/11/2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni SPSK w Otwocku 2.Zamówienie zostało podzielone na 8 części/pakietów Pakiet nr 1 - Mleko i przetwory Pakiet nr 2 - Mięso i przetwory Pakiet nr 3 - Jaja Pakiet nr 4 - Pieczywo Pakiet nr 5 - Warzywa i owoce Pakiet nr 6 - Produkty spożywcze Pakiet nr 7 - Mrożonki Pakiet nr 8 - Mieszanki i diety specjalnej Dokładny zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach nr 1 i 10 do SIWZ tj. formularzu cenowym oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia i niemożność przewidzenia faktycznego zapotrzebowania zastrzega sobie prawo przesunięć w zakresie rzeczowym i ilościowym towaru z zastrzeżeniem, że wprowadzone zmiany nie mogą skutkować przekroczeniem wysokości zobowiązania finansowego określonego w ofercie oraz zawartej umowie. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta/nazwy handlowej dla każdego oferowanego produktu. Niepodanie przez Wykonawcę nazwy producenta/nazwy handlowej dla każdego oferowanego produktu lub wskazanie poprzez ww. informacje produktu o gorszych parametrach niż wymagane przez Zamawiającego nie będzie możliwe do poprawienia w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ stanowiłoby niedopuszczalną zmianę treści oferty i spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane i dostarczane produkty spełniały odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach szpitalnych, w tym warunki sanitarne w zakresie pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania i transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Ponadto, wszystkie zaoferowane produkty powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczana żywność powinna posiadać odpowiednie terminy przydatności, zgodnie z wytycznymi opisanymi w załączniku nr 10 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby producent/wytwórca oferowanych wyrobów posiadał wdrożony i stosowany system zasad GHP, GMP, HACCP (wykonawca zobowiązany będzie do złożenia stosowanych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziałach VII i XV SIWZ w przedmiotowym zakresie) Zamawiający wymaga, aby produkty dostarczane były transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 Nr 136, poz. 914) (wykonawca zobowiązany będzie do złożenia stosowanych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziałach VII i XV SIWZ w przedmiotowym zakresie) 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ 4.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas wymiany reklamowanego towaru w zakresie danego pakietu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby ZS Nr 1 w Goworowie
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa mleka i przetworów mleczarskich oraz jaj kurzych świeżych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
Dodano: 2016-07-22 - Zamówienie na dostawę produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim w okresie IX-XII 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa artykułów spożywczych do Stołecznego Centrum Opiekuńczo - Leczniczego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-08 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-07 - ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2016-07-01 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedzib Zamawiającego przy ul. Wspólnej 2/4 i Pl. Trzech Krzyży 3/5
Dodano: 2016-06-15 - ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2016-06-13 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca
Dodano: 2016-06-09