Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów plastycznych i biurowych oraz zabawek w 2017 r. do stacji wsparcia realizowana w ramach projektu pn.: ”Bielińskie stacje wsparcia” z możliwością składania ofert częściowych

Gmina Bieliny ogłasza przetarg

  • Adres: 26004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
  • Data zamieszczenia: 2017-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
    ul. Partyzantów 17
    26004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów plastycznych i biurowych oraz zabawek w 2017 r. do stacji wsparcia realizowana w ramach projektu pn.: ”Bielińskie stacje wsparcia” z możliwością składania ofert częściowych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów plastycznych i biurowych oraz zabawek w 2017 r. do stacji wsparcia realizowana w ramach projektu pn.: ”Bielińskie stacje wsparcia” z możliwością składania ofert częściowych. Projekt pn,: Bielińskie Stacje Wsparcia jest dofinansowany ze środków regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 r.– 2020 r. w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. W ramach zadania należy dostarczyć Zamawiającemu materiały wymienione w załączniku nr 1 do siwz transportem Wykonawcy (wliczonym w cenę dostarczanych materiałów). Dostawa musi odbywać się w godzinach pracy Urzędu Gminy Bieliny po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym (kierownikiem projektu) godziny dostawy. Materiały należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Gminy w Bielinach do pokoju nr 18. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i orientacyjną ilość materiałów i zabawek określa załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia: a) Zamówienie, o którym mowa w załączniku nr 1 jest zamówieniem szacunkowym, a faktyczna ilość dostaw wyniknie z faktycznego zużycia i zapotrzebowania. b) Zamawiający zastrzega, iż ilość materiałów i zabawek podana w załączniku nr 1 jest ilością orientacyjną, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 1. c) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone artykuły biurowe i plastyczne - minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby zamawiającego. d) Dostawca dostarczy zamówiony towar swoim transportem (wliczonym w cenę materiałów) do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym w formularzu ofertowym nie przekraczającym 7 dni kalendarzowych od każdego zgłoszenia zapotrzebowania na materiały - czas reakcji wykonania zamówienia od każdego zgłoszenia zapotrzebowania na materiały liczony w dniach kalendarzowych. Jednocześnie zamawiający dopuszcza skrócenie czasu reakcji wykonania zamówienia od każdego zgłoszenia zapotrzebowania na materiały. Czas reakcji wykonania zamówienia od każdego zgłoszenia zapotrzebowania na materiały stanowi kryterium oceny ofert opisanym w rozdziale XX siwz pkt. 2 lit. b).Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w formularzu ofertowym podać czas reakcji wykonania zamówienia w dniach kalendarzowych. Uwaga! Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas reakcji wykonania zamówienia dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, to jego oferta zostanie odrzucona. e) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w siwz – Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt dnia następnego po dostawie. f) Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia. Zamówienia będą zgłaszane za pośrednictwem faksu lub e-mailem. g) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie sukcesywnie. Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę po każdej dostawie zamówionych materiałów. h) Terminy realizacji poszczególnych dostaw będą każdorazowo ustalone z Zamawiającym, przy czym nie będą one przekraczać ilości dni wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. i) Ceny jednostkowe zaoferowane przez oferenta, z którym zostanie podpisana umowa, nie ulegają zmianie przez cały okres realizacji dostaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach