Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 26-200 Końskie, ul. Łazienna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 723 497 , fax. 413 722 928
- Data zamieszczenia: 2020-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o.
ul. Łazienna 8
26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
tel. 413 723 497, fax. 413 722 928
REGON: 29045198200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.konskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń biurowych, serwera i urządzeń sieciowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń biurowych, serwera i urządzeń sieciowych, wg wyszczególnienia: 1.1 Cześć I: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ilościach: 1) Komputer stacjonarny - 10 szt., 2) Laptop – 2 szt., 3) Oprogramowanie biurowe - 12 szt., 4) Oprogramowanie antywirusowe i zabezpieczające – 25 stanowisk, 1.2 Część II: Dostawa urządzeń biurowych w ilościach: 1) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe typ I – 2 szt., 2) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe typ II – 1 szt., 3) Niszczarka typ I – 2 szt., 4) Niszczarka typ II – 2 szt., 5) UPS do stacji roboczych – 8 szt. 1.3 Część III: Dostawa serwera i urządzeń sieciowych w ilościach: 1) Serwer – 1 szt., 2) System operacyjny – 1 szt., 3) Licencje dostępowe USER CAL – 25 szt., 4) Macierz dyskowa – 1 szt., 5) UPS serwerowy – 1 szt., 6) Router – 1 szt., 7) Urządzenie sieciowe Access Point – 2 szt., 8) Switch – typ I – 1 szt., 9) Switch – typ II – 1 szt., 10) Szafa dystrybucyjna 19” – 1 szt. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla każdej części zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, w związku z zastosowaniem procedury odwróconej składane wraz z ofertą: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, z uwagi na zastosowanie procedury odwróconej wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: 1) dokumentacji/specyfikacji technicznej udostępnionej przez producenta każdego zaoferowanego przez wykonawcę sprzętu: - w poz. 1, 2 „Formularza cenowego” – I część zamówienia; - w poz. 1, 2, 3, 4, 5 „Formularza cenowego” - II część zamówienia; - w poz. 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 „Formularza cenowego” - III część zamówienia (wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producentów, oświadczenia producentów), potwierdzającej spełnianie wymagań zamawiającego. Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanego sprzętu. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę. UWAGA: W przypadku gdy dokumentacja lub specyfikacja techniczna sprzętu udostępniona przez producenta sprzętu, o której mowa powyżej, nie zawiera wszystkich parametrów pozwalających na pełną weryfikację wymagań zawartych w SIWZ, dopuszcza się złożenie oprócz wymaganej dokumentacji/specyfikacji technicznej dodatkowego oświadczenia podpisanego przez wykonawcę (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) zawierającego uzupełnienie brakujących parametrów (rzeczywistych) danego oferowanego sprzętu, potwierdzających spełnianie postawionych w SIWZ wymagań. 2) certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów stacjonarnych z poz. 1, laptopów z poz. 2 „Formularza cenowego” (I część zamówienia) oraz serwera z poz. 1 „Formularza cenowego” (III część zamówienia) z systemem operacyjnym wskazanym w odpowiednim punkcie Załącznika nr 1 do SIWZ lub w przypadku zaoferowania komputerów z systemem równoważnym - certyfikat zgodności z zainstalowanym systemem operacyjnym. Autentyczność dokumentów (wydruków) musi być potwierdzona przez wykonawcę. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązanie równoważne zobowiązany będzie dostarczyć także dokumenty pochodzące od producenta zaoferowanego rozwiązania potwierdzające, że zaoferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę. Wykaz pozostałych dokumentów i dodatkowe informacje: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy dla każdej z części, na którą składana jest oferta - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3A i/ lub 3B/ lub 3C do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać odpowiednie parametry zaoferowanego przedmiotu zamówienia w odpowiednich pozycjach wypełnianego Formularza cenowego. Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną ocenę oferowanego przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów zużywalnych i biurowych w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń – jutro student" nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
Dodano: 2024-03-20 - Zakup wyprawek szkolnych dla dzieci i młodzieży uczestników projektu Gminy Kielce pn. „Świętokrzyskie dla Ukrainy”
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
Dodano: 2023-06-21 - Dostawa wyposażenia do świetlic środowiskowych w ramach projektu pn.: "Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach Gminy Łagów"
Dodano: 2020-10-02 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
Dodano: 2020-07-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2020-05-05 - Dostawa i montaż wyposażenia do Żłobka Gminnego w Cedzynie polegające na dostawie: wyposażenia sal, zabawek oraz pomocy dydaktycznych.
Dodano: 2020-02-05 - Dostawa materiałów biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach i jednostek podległych
Dodano: 2019-08-12 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych i biurowych oraz zabawek w 2019 i 2020 r. do stacji wsparcia realizowana w ramach projektu pn.: ”Bielińskie stacje wsparcia” z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2019-08-09 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
Dodano: 2019-07-04