Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy ogłasza przetarg
- Adres: 47100 Strzelce Opolskie, ul. Strażacka
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 613 480 , fax. 774 613 480
- Data zamieszczenia: 2019-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy
ul. Strażacka 8
47100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
tel. 774 613 480, fax. 774 613 480
REGON: 31049100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dps.strzelceop.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Lesnicy ul. Strażacka 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 w ilościach: Część I – załącznik nr 2: mięso i wędliny w ilościach: Baleron gotowany – 520kg, boczek wędzony – 550kg, flaki wołowe krojone - 200kg, frankfurterki – 100kg, mięso wieprzowe gulaszowe pokrojone w kostkę – 1400kg, karczek bez kości -1450kg, kaszanka luzem -400kg, kiełbasa śląska – 1300kg, kiełbasa biała – 20kg, kiełbasa kminkowa -320kg, kości wieprzowe (karczkowe lub schabowe) 1000kg, kości wołowe – 200kg, kiełbasa krakowska wieprzowa parzona –650kg, łopatka bez kości – 750kg, metka (cebulowa, paprykowa) – 200kg, kiełbasa mielonka - 300kg, mięso mielone (wołowo-wieprzowe) - 500kg, mortadela wieprzowa – 220kg, parówka cieńka - 700kg, parówka gruba - 700kg, pasztetowa folia – 180kg, pieczeń rzymska, cebulowa, paprykowa – 180kg, kiełbasa gruba piwna wieprzowa – 160kg, polędwica drobiowa - 330kg, polędwica z indyka - 400kg, polędwica sopocka – 200kg, salceson biały w folii 360kg, schab bez kości - 500kg, słonina świeża zmielona - 220kg, szynka gotowana - 530kg, szynka wieprzowa mięso b/kości - 450kg, kiełbasa szynkowa wieprzowa – 740kg, wołowe na rolady - 150kg, kiełbasa zwyczajna - 220kg, żeberka wieprzowe 1350kg, szaszłyki drobiowo-wieprzowe surowe 200g - 56kg. Część II - załącznik nr 3 : kurczaki i artykuły drobiowe w ilościach: : filet z kurczaka świeży bez skóry pojedyńczy – 500kg, kurczak cały świeży - 2700kg, porcje rosołowe świeże - 150kg, udko z drobiu świeże (noga z kurczaka bez kości grzbietowej) - 2100kg, udziec z indyka bez kości bez skóry - 450kg, wątróbka drobiowa świeża– 460kg. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jedną lub dwie części zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość jak również na jedną z w/w części zamówienia. Zamówienie składa się z dwóch części : I część - zadanie pod nazwą: „Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8”. II część - zadanie pod nazwą: „Sukcesywna dostawa kurczaków i artykułów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8”. Wspólny Słownik Zamówień CPV 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15110000-2 Mięso 15131500-0 Produkty drobiowe 15131130-5 wędliny 15113000-3 wieprzowina 15131120-2 produkty wędliniarskie 15131620-7 wołowina mielona 15131134-3 kaszanka i inne wędliny krwiste 15131410-2 szynka 15131400-9 produkty wieprzowe 15112000-6 drób 15112100-7 świeży drób 15112300-9 wątróbka drobiowa 1.Realizacja zamówienia dla części I – mięso i wędliny - załącznik nr 2 będzie następować zgodnie z zasadami: 1.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment dwa razy w tygodniu własnym transportem i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 2, 1.2.asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie lub drogą elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą, 1.3.dostawy na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto, 1.4. przedstawiciel zamawiającego jest obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie towaru i sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.), 1.5.dostarczone mięso powinno być świeże, nie mrożone i nie pakowane próżniowo, z terminem przydatności do 5 dni od dnia dostawy, 1.6.dostarczane sukcesywnie wędliny powinny być nie mrożone, pakowane próżniowo i mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 5 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), 1.7. wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio oznakowany, produkowany i dostarczany asortyment powinien być zgodnie zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych i sytemu HACCP, 1.8.wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu, 1.9.wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, 1.10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, 1.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży Wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. 1.12. fakturowanie odbywać się będzie w częściach po każdorazowej dostawie. 1.13. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów mięsa i wędlin przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego: a)w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. b)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. 2. Realizacja zamówienia dla części II –kurczaki i artykuły drobiowe - załącznik nr 3 będzie następować zgodnie z zasadami: 2.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment dwa razy w tygodniu własnym transportem i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 3, 2.2.asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie lub drogą elektroniczną co najmniej na dwa dni przed dostawą, 2.3.dostawy na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto, 2.4. przedstawiciel zamawiającego jest obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie towaru i sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.), 2.5. wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio oznakowany, produkowany i dostarczany asortyment powinien być zgodnie zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych i sytemu HACCP, 2.6.dostarczony towar powinien być świeży, nie mrożony i nie pakowany próżniowo, z terminem przydatności do 5 dni od dnia dostawy, 2.7.wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu obejmującą min. braki uszkodzeń, 2.8.wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, 2.9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, 2.10.Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży Wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. 2.11.fakturowanie odbywać się będzie w częściach po każdorazowej dostawie. 2.12. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów artykułów drobiowych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego: a)w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. b)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. druk oferty formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2. formularz cenowy na dostawę mięsa i wędlin - załącznik nr 2, 3. formularz cenowy na dostawę kurczaków i artykułów drobiowych - załącznik nr 3, 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6, 5. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty, 5. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oznaczone klauzulą: „Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” i wydzielone w formie załącznika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i konserw mięsnych na I półrocze 2024 do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
Dodano: 2024-01-19 - DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2024r. Znak sprawy 10/2023
Dodano: 2023-11-24 - TP.D.LN NŻ.45.23_Zakup wraz z dostawą mięsa wołowego i wieprzowego oraz wyrobów wędliniarskich
Dodano: 2023-11-06 - Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.02.2023 do 31.12.2023
Dodano: 2023-01-05 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2023-01-05 - Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej” dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego ul. Mieszka I w Kędzierzynie –Koźlu
Dodano: 2022-12-16 - Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki szkolnej Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od stycznia do czerwca 2023 roku.
Dodano: 2022-12-06 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2022-11-14 - Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu
Dodano: 2021-03-03 - Dostawa mięsa wieprzowego i wędlin oraz mięsa drobiowego i jego przetworów
Dodano: 2021-02-24