Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa miału węglowego do jednostek organizacyjnych Gminy Zbuczyn

Wójt Gminy Zbuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6416390 , fax. 025 6416390
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Zbuczyn
    ul. Jana Pawła II 1 1
    08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie
    tel. 025 6416390, fax. 025 6416390
    REGON: 00055128900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa miału węglowego do jednostek organizacyjnych Gminy Zbuczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa węgla kamiennego - sortyment miał - klasy 25-15 (PN-82-G-97001-3) typ 32.1 w ilości planowanej 400 ton do składów opału przy jednostkach organizacyjnych Gminy Zbuczyn, tj: a) Zespół Szkół w Borkach Kosach - ok. 90 ton, b) Zespół Szkół w Krzesku - Królowa Niwa - ok. 60 ton c) Zespół Szkół w Zbuczynie - ok. 180 ton d) Ośrodek Zdrowia w Zbuczynie - ok. 55 ton e) Oczyszczalnia Ścieków w Zbuczynie - ok. 15 ton Wymieniona ilość miału węglowego została ustalona w sposób szacunkowy i może ulec zmniejszeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: - 1.000,00 zł, słownie: - jeden tysiąc zł 00/100 Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego MBS 09919800030000010120000004 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Sposób przekazania: z ofertą przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani oferenci: 1. uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze; 2. dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 4 niniejszych wskazówek dla oferentów: 3. posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy podobnych dostaw (co najmniej: dwie dostawy paliwa stałego o wartości co najmniej 40 000 zł netto każdy) zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od odbiorców, 4. spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawiera pkt. 6. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 d) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie i podatków- załącznik Nr 3 e) Wykaz zamówień (dwie dostawy paliwa stałego o wartości co najmniej 40 000 zł netto każdy) zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbuczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach