Minister Obrony Narodowej, w imieniu którego działa Agencja Mienia Wojskowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (+48)(0-prefix-22) 3149700 , fax. (+48)(0-prefix-22) 3149900
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Minister Obrony Narodowej, w imieniu którego działa Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A 26A
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (+48)(0-prefix-22) 3149700, fax. (+48)(0-prefix-22) 3149900
REGON: 01245670700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NA DOSTAWY PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2009 ROKU (5 części zamówienia) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2009 roku (5 części zamówienia): 1) część zamówienia nr 1 - Ręcznik frotte (50x100) 21 000 szt. (WDTT 723/MON); 2) część zamówienia nr 2 - Ręcznik kąpielowy 7 350 szt. (WDTT 725/MON); 3) część zamówienia nr 3 - Kominiarka koloru khaki 5 934 szt. (WDTT 511/MON); 4) część zamówienia nr 4 - Skarpetki sportowe 1 900 par (WDTT 545/MON); 5) część zamówienia nr 5 - Bielizna letnia pilota (koszulka i kalesony) 2 000 kpl. (WDTT 505/MON i 506/MON) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395141009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/ nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji III.2).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Inne dokumenty: 1) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) niniejszej sekcji, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa, w pkt. 1 ppkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) ww. dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa w ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy ppkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy musi być złożone w oryginale; 2) w przypadku składania kopii pełnomocnictw muszą być one poświadczone notarialnie; 3) wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszej sekcji, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy); 4) wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów na potrzeby badania Budżety Gospodarstw Domowych
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa 5650 kompletów nowych ręczników łazienkowych frotte dla Urzędu Statystycznego w Warszawie. WA-2900-3/2014
Dodano: 2014-05-06 - Dostawa ręczników - postępowanie nr BPzp-262-152/13
Dodano: 2013-10-31 - Dostawa ręczników i środków piorących dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ - sprawa 36/2013.
Dodano: 2013-10-30 - Dostawa ręczników - postępowanie nr BPzp-262-113/13
Dodano: 2013-09-18 - Dostawa środków i materiałów chemii gospodarczej
Dodano: 2010-07-08 - Pn-170/09 na dostawe ręczników
Dodano: 2009-12-10