UNIWERSYTET GDAŃSKI ogłasza przetarg
- Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET GDAŃSKI
ul. Jana Bażyńskiego 8
80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
REGON: 000001330 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, zwanych dalej „artykułami” dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 (materiały reklamowe), 39294100-0 (artykuły informacyjne i promocyjne).3. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych (w różnych ilościach) składanych drogą elektroniczną (poczta elektroniczna), przez uprawnionych pracowników Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ.5. Zamówienie obejmuje m.in.:1) sukcesywną dostawę artykułów w ramach zamówień częściowych, w terminie określonym w rozdziale IV pkt 3 SWZ, 2) wniesienie do miejsca wskazanego w pkt 6.Za dzień złożenia zamówienia przyjmuje się dzień przesłania drogą elektroniczną formularz zamówienia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Wzór formularza zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ6. Miejsce dostawy artykułów: Biuro Dziekana Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, pok. 003, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk. 7. Przewidywana skala potrzeb Zamawiającego została zawarta w załączniku nr 1a do SWZ – formularzu przedmiotowo-cenowym. Zamawiający informuje, że podane w formularzu przedmiotowo-cenowym - załączniku nr 1a do SWZ, ilości poszczególnych zamówień są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi), nie wiążącymi Zamawiającego i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych zamówień wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy łącznej ceny oferty.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 10% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa nie stanowi zmiany umowy.9. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie min. 90% zamówienia na każdy rodzaj artykułów wymienionych w załączniku nr 1a do SWZ, przy jednoczesnym uwzględnieniu możliwości zwiększenia łącznej ilości zakupu danego rodzaju artykułu w ilości ponad 100%, w nakładzie który Wykonawca określi Zamawiającemu, jako minimalny do dokonania zamówienia dodatkowego, celem zagwarantowania ceny jednostkowej artykułu ujętej w formularzu przedmiotowo - cenowym Wykonawcy. 10. Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych, zagranicznych i krajowych – wykaz projektów zawiera załącznik nr 7 do SWZ.11. W przypadku zamówień, opłacanych z projektów unijnych i zagranicznych oraz krajowych lub innych projektów pozyskanych przez Zamawiającego po dacie podpisania niniejszej umowy, wymóg obowiązków promocyjnych spoczywa na Międzyuczelnianym Wydziale Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, dokonującym zamówienia.12. Zamawiający wymaga gwarancji na artykuły na okres 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznika nr 5 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku UMG "Kotwica" -3
Dodano: 2024-04-17 - Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2024-04-08 - Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa gadżetów reklamowych dla CTT UMG - 11
Dodano: 2023-10-04 - Dostawa gadżetów reklamowych dla UMG - 10
Dodano: 2023-10-04 - Dostawy materiałów promocyjnych z podziałem na 3 części: Część I: Dostawa materiałów promocyjnych. Część II: Dostawa materiałów metaloplastycznych Część III: Dostawa namiotów
Dodano: 2022-11-17 - Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Miasta Gdańska na 2020 r.
Dodano: 2020-07-30 - Wykonanie materiałów promujących miasto Gdynię
Dodano: 2020-02-05 - CRZP/6/2020/AZP Dostawa gadżetów reklamowych - 1
Dodano: 2020-01-13 - CRZP/183/2019/AEZ Dostawa gadżetów reklamowych - 4
Dodano: 2019-10-16