UNIWERSYTET GDAŃSKI ogłasza przetarg
- Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET GDAŃSKI
ul. Jana Bażyńskiego 8
80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
REGON: 000001330 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych dalej „artykułami” dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 (materiały reklamowe), 39294100-0 (artykuły informacyjne i promocyjne).3. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych (w różnych ilościach) składanych drogą elektroniczną poprzez wewnętrzny system zamówień Uniwersytetu Gdańskiego (tzw. sklep UG), przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ.5. Zamówienie obejmuje m.in.:1) sukcesywną dostawę artykułów w ramach zamówień częściowych, w terminie określonym w rozdziale IV pkt 3 SWZ, 2) wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym.6. Za dzień złożenia zamówienia przyjmuje się dzień przesłania drogą elektroniczną formularza zamówienia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 7. Miejscem dostawy artykułów będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego z terenu Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia). W przypadku nieobecności uprawnionego pracownika Zamawiającego lub osoby upoważnionej do odbioru zamówionych artykułów, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówienia do dedykowanego punktu obsługi kancelaryjnej danej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ. W związku z tym przy wycenie oferty Wykonawca powinien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uniwersytetu Gdańskiego dostępną na stronie: https://ug.edu.pl/uniwersytet/struktura_ug. 8. Przewidywana skala potrzeb Zamawiającego została zawarta w formularzu przedmiotowo-cenowym - załączniku nr 1a do SWZ. Zamawiający informuje, że podane w formularzu przedmiotowo-cenowym - załączniku nr 1a do SWZ, ilości poszczególnych zamówień są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi), nie wiążącymi Zamawiającego i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych zamówień wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy łącznej ceny oferty.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 10% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa nie stanowi zmiany umowy.10. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie min. 90% zamówienia na każdy rodzaj artykułów wymienionych w załączniku nr 1a do SWZ, przy jednoczesnym uwzględnieniu możliwości zwiększenia łącznej ilości zakupu danego rodzaju artykułu w ilości ponad 100%, w nakładzie który Wykonawca określi Zamawiającemu, jako minimalny do dokonania zamówienia dodatkowego, celem zagwarantowania ceny jednostkowej artykułu ujętej w formularzu przedmiotowo - cenowym Wykonawcy. 11. Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych, zagranicznych i krajowych – wykaz projektów zawiera załącznik nr 7 do SWZ.12. W przypadku zamówień, opłacanych z projektów unijnych i zagranicznych oraz krajowych lub innych projektów pozyskanych przez Zamawiającego po dacie podpisania niniejszej umowy, wymóg obowiązków promocyjnych spoczywa na jednostce organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego dokonującej zamówienia.13. Zamawiający wymaga gwarancji na artykuły na okres 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznika nr 5 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku UMG "Kotwica" -3
Dodano: 2024-04-17 - Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa gadżetów reklamowych dla CTT UMG - 11
Dodano: 2023-10-04 - Dostawa gadżetów reklamowych dla UMG - 10
Dodano: 2023-10-04 - Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
Dodano: 2023-06-16 - Dostawy materiałów promocyjnych z podziałem na 3 części: Część I: Dostawa materiałów promocyjnych. Część II: Dostawa materiałów metaloplastycznych Część III: Dostawa namiotów
Dodano: 2022-11-17 - Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla Miasta Gdańska na 2020 r.
Dodano: 2020-07-30 - Wykonanie materiałów promujących miasto Gdynię
Dodano: 2020-02-05 - CRZP/6/2020/AZP Dostawa gadżetów reklamowych - 1
Dodano: 2020-01-13 - CRZP/183/2019/AEZ Dostawa gadżetów reklamowych - 4
Dodano: 2019-10-16