Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach ogłasza przetarg
- Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 172 218 616, , fax. 172 218 929
- Data zamieszczenia: 2019-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 54
39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
tel. 172 218 616, , fax. 172 218 929
REGON: 69069211800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozropczyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i biurowych w okresie 24 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i biurowych w okresie 24 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek oraz kserokopiarek dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podległych
Dodano: 2023-04-25 - Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek oraz kserokopiarek dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podległych
Dodano: 2023-03-02 - Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021 z podziałem na III części.
Dodano: 2021-02-08 - „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021” z podziałem na III częsci.
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-09-24 - Sprzedaż i dostawa tonerów i tuszy, artykułów papierniczych i biurowych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych, krzeseł biurowych, kawy, herbaty i cukru.
Dodano: 2020-08-24 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-08-20 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-07-16 - Dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu i wniesienia do lokali Podkarpackiego OR oraz 21 Biur Powiatowych ARIMR
Dodano: 2020-07-09 - Dostawy artykułów biurowych i papierniczych.
Dodano: 2020-04-01