Politechnika Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3471538, 347-24-00 , fax. 058 3472913,058 3471765
- Data zamieszczenia: 2010-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych, przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część A- końcówki pipet, probówki, pipety, płytki Petriego, pudełka plastikowe, statywy, filtry, Część B- sączki, bibuła filtracyjna, strzykawki,papierki wskaźnikowe, torebki z zamknięciem strunowym, Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych z opcją dodatkowego zakupu do 50% podanych w siwz ilości. Formularz rzeczowo-cenowy obejmuje zakres zamówienia podstawowego, nie obejmuje ilości określonych opcją. W przypadku konieczności zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego w trakcie trwania umowy, Zamawiający skorzysta z prawa opcji w wysokości do 50% zamówienia podstawowego tj.ilości wyszczególnionych w formularzu rzeczowo-cenowym. Zasady realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia podstawowego : sukcesywnie od daty podpisania umowy do 29.02.2011r. lub do wyczerpania kwoty umownej jeśli nastąpi to wcześniej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji dotyczącego przedłużenia terminu realizacji zamówienia do dnia 30.05.2011r. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ewentualnym przedłużeniu terminu realizacji umowy nie później niż do dnia 10.02.2011r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384370007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i testów laboratoryjnych oraz dostawa odczynników do analizy paskowej moczu wraz z dzierżawą czytnika. ZP2/L/2/2016
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa mikropłytek oraz materiałów zużywalnych do archiwizacji próbek osocza
Dodano: 2015-12-30 - Dostawa kolumn i akcesoriów chromatograficznych, filtrów do wody, środków myjących do osprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2015-05-08 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - zamknięty system aspiracyjno- próżniowy do pobierania krwi z mikrometodą i elementami uzupełniającymi oraz dzierżawą mieszadła hematologicznego i wirówki; drobny sprzęt jednorazowy oraz testy laboratoryjne. ZP6/L/2/2015
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa materiałów zużywalnych do archiwizacji próbek osocza
Dodano: 2014-09-12 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Stacji Badawczej w Świnoujściu
Dodano: 2014-03-06 - Dostawa materiałów i produktów medycznych jednorazowego użytku oraz odczynników laboratoryjnych ZP2/L/1/2014
Dodano: 2014-02-17 - Dostawa sprzętu i szkła laboratoryjnego, odczynników i certyfikowanych materiałów odniesienia
Dodano: 2014-02-13 - Dostawa 30 zestawów pipet oraz 40 statywów do pipet dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
Dodano: 2013-12-12 - Dostawa mikropłytek oraz materiałów zużywalnych do archiwizacji próbek osocza
Dodano: 2013-07-19