Przetargi.pl
Dostawa 30 zestawów pipet oraz 40 statywów do pipet dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 30 zestawów pipet oraz 40 statywów do pipet dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: 38437000-7; 38437120-4. 2.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 30 zestawów pipet automatycznych oraz 40 statywów do pipet dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, zwanych w dalszej części urządzeniami. 3.Urządzenia te będą wykorzystywane w laboratoriach naukowych MWB UG i GUMed oraz przez studentów kierunku Biotechnologia na ćwiczeniach laboratoryjnych w celu podniesienia jakości kształcenia. 4.Zamówienie obejmuje dostawę: -30 zestawów pipet: 1 zestaw składa się z 3 pipet automatycznych o regulowanej pojemności w zakresie: 0,5-10mikrolitrów, 10-100mikrolitrów, 100-1000mikrolitrów, autoklawowalnych w całości oraz 3 pudełek po 96 szt. odpowiednich końcówek do tych pipet, Parametry: -pipety automatyczne jednokanałowe, -pipety nastawne w zakresie objętości: 0,5-10mikrolitrów, 10-100mikrolitrów, 100-1000mikrolitrów, -obsługa 2 przyciskami (pobieranie-dozowanie, osobny przycisk zrzutu końcówki), -o najwyższej ergonomii, z dodatkowym haczykowatym zakrzywieniem na nasadę palca wskazującego ułatwiającym osadzenie pipety w dłoni, -wykonane z tworzywa trwałego, chemicznie odpornego, z automatycznym rzutnikiem końcówek, -posiadające system amortyzujący część dolną pipety dla ochrony i lepszego dopasowania końcówek, -z czteromiejscowym wskaźnikiem nastawiania objętości, -z możliwością autoklawowania pipety w całości, -z trwale naniesionym numerem fabrycznym i oznakowaniem zakresu nastawnej objętości, -z oddzielnym okienkiem ze wskaźnikiem cyfrowym umożliwiającym szybką kalibrację na ciecz o gęstości innej niż woda (w skali 10-stopniowej) i szybki (przy pomocy jednego przekręcenia klucza) powrót do ustawień fabrycznych (na gęstość wody), -każda pipeta ma być dostarczona wraz z autoklawowalnym pudełkiem końcówek o analogicznej objętości, -sprawdzone i wykalibrowane fabrycznie, z załączonym przez producenta indywidualnym certyfikatem kalibracji oraz z dostępnym w Polsce autoryzowanym punktem serwisowym, wykonującym usługi w zakresie napraw, konserwacji i kalibracji lub inny podmiot pod warunkiem, że nie spowoduje to dla Zamawiającego utraty bądź ograniczenia uprawnień z gwarancji (zgodnie z zapisami w § 7 projektu umowy), oraz 40 statywów do pipet: statyw karuzelowy/obrotowy na 6 pipet, kompatybilny z wyżej opisanymi pipetami. 5.Zamawiający wymaga, aby wszystkie pipety pochodziły od jednego producenta. 6.Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wszystkim cechom określonym powyżej i musi: 1)być fabrycznie nowy, tzn nieużywany przed dniem dostarczenia, pełnowartościowy i wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, 2)pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3)być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4)posiadać oznakowanie CE, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami). 7.Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dostawy zamówienia w sposób kompletny, zgodny z opisem w rozdz. II SIWZ, 2)poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 3)poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ewentualnego ubezpieczenia na czas transportu, 4)poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 5)zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca oświadcza, że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy. 9.Miejscem dostawy jest Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed, ul. Kładki 24,80-822 Gdańsk, pok. 415. 10.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarcza do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim. 11.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego przedmiotu zamówienia zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządza oraz podpisuje protokół zdawczo-odbiorczy, który jest podstawą wystawienia, na Uniwersytet Gdański, faktury VAT. 12.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 13.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego przedmiotu zamówienia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie, 3)braku dostarczenia któregokolwiek z dokumentów, wymienionych w pkt. 10 niniejszego rozdziału. 14.W przypadkach określonych w pkt. 13 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z §6 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy-załącznik nr 7 do SIWZ. 15.Gwarancja na przedmiot zamówienia nie krótsza niż 24 miesiące. 16.Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w §7 projektu umowy -załącznik nr 7 do SIWZ). 17.Płatność nastąpi m. in. z projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka pt.: Rola niekodującego RNA w metyzacji chromatyny i inwazyjności raka prostaty - udział w konkursie Undergraduate Student Caucus and Poster Competition i prestiżowej konferencji American Association for Cancer Research Annual Meeting oraz ze środków 7.Programu Ramowego Unii Europejskiej pt.: Center Of Molecular Biotechnology for Healthy Life - Biotech solutions bringing health to living organisms and environment supported by mass spec-focused research platform, MOBI4Health. 18.Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia - art. 93 ust. 1a ustawy Pzp. 19.Termin realizacji zamówienia: do 20 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 20.Szczegóły zamówienia podane są w rozdziale II SIWZ oraz załączniku nr 7 do SIWZ- projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384370007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach