Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
- Data zamieszczenia: 2017-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
44101 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
REGON: 28836600028 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW ESPLOATACYJNYCH NIEZBĘDNYCH DO BIEŻĄCYCH REMONTÓW I UTRZYMANIA INSTALACJI I INFRASTRUKTURY DLA DZIAŁU NADZORU TECHNICZNEGO I SŁUŻB TECHNICZNYCH CENTRUM ONKOLOGII – INSTYTUTU IM. MARII SKŁODOWSKIEJ – CURIE ODDZIAŁU W GLIWICACH - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do bieżących remontów i utrzymania instalacji i infrastruktury dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2.1-2.12 do niniejszej SIWZ. Zmawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 12 odrębnych zadań, w tym: 1. Armatura, rury i inne 2. Materiały elektryczne 3. Baterie i akumulatory 4. Filtry 5. Artykuły malarskie i murarskie 6. Akcesoria ślusarskie, spawalnicze 7. Artykuły stolarskie 8. Narzędzia 9. Kabiny prysznicowe 10. Łożyska 11. Chłodziwa i środki do konserwacji klimatyzacji 12. Odbojnice Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane zadania, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w zadaniach, w poszczególnych zadaniach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym zadaniu zostaną odrzucone. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. W zakresie zadań nr 1-12 (dla każdej pozycji), przedmiot zamówienia posiada ustalone, powtarzalne standardy jakościowe i funkcjonalne oraz odpowiada ustalonym wymogom obowiązujących norm. Wykonawca przy realizacji zamówienia ( w zakresie zadania nr 8) dostarczy do każdego urządzenia o napędzie elektrycznym: - karty gwarancyjne lub inny dokument stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą - do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji - dokumentację techniczno – ruchową (DTR) w języku polskim - instrukcję obsługi w języku polskim - certyfikaty na znak bezpieczeństwa „CE” Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia w zakresie każdego zadania był fabrycznie nowy, Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ. Zamawiający wymaga załączenia do oferty przetargowej „OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” – stanowiący załączniki nr 2.1-2.12, natomiast warunkiem podpisania umowy jest przedłożenie przez Wykonawcę „SPECYFIKACJI ASORTYMENTOWO-CENOWEJ”- co najmniej 3 dni przed podpisaniem umowy – formularz zostanie przekazany Wykonawcy po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44163000-0
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa rur i armatury wodociągowej na potrzeby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
Dodano: 2024-03-12 - Sukcesywna dostawa rur i armatury wodociągowej na potrzeby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
Dodano: 2023-01-24 - Sukcesywny zakup materiałów wodociągowych w ramach realizacji zadań Zakładu Gospodarki Komunalnej w Psarach na rok 2021
Dodano: 2021-04-15 - Sukcesywna dostawa rur i armatury wodociągowej na potrzeby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
Dodano: 2021-02-10 - Suksesywny zakup materiałów wodociągowych w ramach zadań Zakładu Gospodarki Komunalnej w Psarach na rok 2021.
Dodano: 2020-12-29 - Sukcesywna dostawa rur i armatury wodociągowej na potrzeby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
Dodano: 2020-12-29 - „Dostawa rur dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi: Część I Dostawa rur oraz złączek rurowych, Część II Dostawa rur do podsadzania i likwidacji wyrobisk.”
Dodano: 2020-07-20 - Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem materiałów instalacyjnych niezbędnych do realizacji zadania pn.: „Przebudowa sieci wodociągowej w ul. 1 Maja w Łaziskach Górnych
Dodano: 2020-03-13 - Sukcesywny zakup materiałów wodociągowych w ramach realizacji zadań Zakłądu Gospodarki Komunalnej w Psarach na rok 2020
Dodano: 2020-02-18 - Sukcesywna dostawa rur i armatury wodociągowej na potrzeby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
Dodano: 2020-01-08