Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na parterze budynku przeznaczonych na działalność Terenowego Punktu Paszportowego

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2017-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na parterze budynku przeznaczonych na działalność Terenowego Punktu Paszportowego
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń biurowych o powierzchni ok. 63,10 m2 znajdujących się na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach, przy ul. Zwycięstwa 21 przeznaczonych na działalność Terenowego Punktu Paszportowego. W ramach prac budowlanych przewiduje się wykonanie następujących robót: a) prace rozbiórkowe, w tym wykonanie otworów drzwiowych oraz demontaż: sufitów podwieszanych, ścian z płyt gipsowo-kartonowych, opraw oświetleniowych rastrowych, łączników instalacyjnych podtynkowych, gniazd wtykowych, instalacji sieci logicznej, drzwi z ościeżnicami, b) montaż instalacji elektrycznych, w tym: gniazd wtykowych, instalacji obwodów oświetleniowych, opraw oświetleniowych rastrowych, obwodów elektrycznych do gniazd, łączników oświetlenia, c) montaż instalacji logicznej, w tym: szafy krosowej wiszącej, montaż instalacji nowej sieci logicznej, przeniesienie istniejących instalacji sieci logicznej do szafy krosowej, wykonanie przepustu kablowego do pomieszczeń piwnicznych z wyprowadzeniem w szafie krosowej, d) prace budowlane: wykonanie ścian z płyt gipsowo – kartonowych, uzupełnienie otworu po demontażu drzwi, uzupełnienie ubytków tynku i płyt gipsowo-kartonowych, przygotowanie otworów w ściankach działowych pod montaż drzwi i naświetli, montaż drzwi wewnętrznych, montaż sufitu systemowego, uzupełnienie wykładzin, przygotowanie ścian do malowania, gruntowanie, malowanie, e) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, w tym pomiary sieci elektrycznej i logicznej, f) składowanie, transport i utylizacja odpadów. Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ: a) Dokumentacja projektowa: – Rysunek nr 1: "Obecny rzut pomieszczeń" – Rysunek nr 2: "Projekt aranżacji pomieszczeń" - Rysunek nr 3: "Istniejące umiejscowienie gniazd logicznych oraz łączników i gniazd elektrycznych" - Rysunek nr 4: "Umiejscowienie przeznaczonych do wykonania gniazd logicznych oraz łączników i gniazd elektrycznych" - Wymagania techniczne i ogólne - Zakres robót - Zestawienie materiałów - Przedmiar b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) c) Wzór umowy UWAGA !! Prace mają być wykonywane po godzinach urzędowania, a w uzasadnionych przypadkach na wniosek wykonawcy zamawiający może wyrazić zgodę na prowadzenie prac w godzinach pracy Urzędu. Wymagany termin gwarancji: min. 24 miesiące, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru zadania, przy czy okres gwarancji ma być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: min. 24 miesiące, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru zadania, przy czym okres rękojmi ma być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach