Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i laserowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i laserowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje dostawę nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek, przedstawionych w załączniku nr 1a do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania tuszy i tonerów równoważnych o parametrach nie gorszych niż zalecają producenci sprzętu drukującego. 3. Na opakowaniach równoważnych powinny być wypisane wszystkie typy drukarek, kserokopiarek z którymi tonery i tusze są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. 4. Każde urządzenie jest chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu. 5. Materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. 6. Materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. 7. W/w materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 8. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 9. Materiały (tonery i tusze) winny posiadać indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta. 10. Wraz z ofertą Wykonawca załączy do oferty wskazane przez Zamawiającego w rozdziale XX pkt 2.2 materiały eksploatacyjne w celu przeprowadzenia testów jakości. 11. Tusze i tonery powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE oraz powinny być oznakowane znakiem CE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 900,00 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A)WARUNKI PODMIOTOWE 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną porównywalną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4. Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz z załącznikiem nr 2a do SIWZ. B)Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): a) Ustanowią Pełnomocnika (lidera) do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) Pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. c) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X. pkt A SIWZ ppkt 1 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności, doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego (art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp) - i składa je wyłącznie lider. d) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X. pkt. A SIWZ ppkt 2 (z art. 24 ust. 1 ustawy) zobowiązany jest złożyć każdy z członków konsorcjum, w tym lider. e) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w rozdziale X. pkt A SIWZ ppkt 2 i 3 muszą być złożone przez każdego członka konsorcjum, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach tj. 1, 4 muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. f) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale X. pkt A SIWZ ppkt 3 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania warunków będzie się odbywać metodą: spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. C)WARUNKI PRZEDMIOTOWE 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań jakościowych określonych przez Zamawiającego w zał. nr 1a: Na potwierdzenie wymagań jakościowych Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: Deklarację producenta tonera lub tuszu (aprobatę techniczną) dopuszczającą produkt do stosowania w drukarkach lub kserokopiarkach, jak również oświadczenie, że stosowanie takich materiałów eksploatacyjnych nie naruszy umów gwarancyjnych i nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset do innych dokumentów. W przypadku nie wykazania się przez Wykonawcę, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom jakościowym, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z normą prawną art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 wg załącznika nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 1 wg zał. nr 2a do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. B. Inne oświadczenia i dokumenty. 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym formularzem cenowym, stanowiącym zał. do formularza ofertowego. 2. Deklarację producenta tonera lub tuszu (aprobatę techniczną) dopuszczającą produkt do stosowania w drukarkach lub kserokopiarkach, jak również oświadczenie, że stosowanie takich materiałów eksploatacyjnych nie naruszy umów gwarancyjnych i nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset. 3. Próbki tonerów i tuszów zgodnie z zapisami rozdziału XX pkt 2.2. do oceny jakości. 4. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach