Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów do dezynfekcji i pielęgnacji skóry oraz dezynfekcji narzędzi i powierzchni.

Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Batorego 44
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7793876, 0227795041 w. 225 , fax. 022 7793602
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku
    ul. Batorego 44 44
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7793876, 0227795041 w. 225, fax. 022 7793602
    REGON: 01723503000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-otwock.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów do dezynfekcji i pielęgnacji skóry oraz dezynfekcji narzędzi i powierzchni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do dezynfekcji i pielęgnacji skóry oraz dezynfekcji narzędzi i powierzchni. Szczegółowy odpis przedmiotu zmówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający odstępuje od wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz.1655 z poźn. zm.), Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Ocena spełnienia w. wym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w. wym. warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp zawierające błędy , lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia (złożenia) oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu, albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego dokumenty lub oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełniane przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy czy kserokopie): 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załączonego druku - Załącznik nr 2), 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3). 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna, zaleca się załączenie umowy Spółki z zakresem reprezentacji. 6. Akceptowane ogólne warunki umowy przedstawione przez Zamawiającego (Zał. nr 4 wzór umowy). 7. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania 8. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. zaświadczenie (certyfikat) podmiotu do kontroli jakości potwierdzające, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (są dopuszczone do obrotu) w szczególności: I. Pakiet 1 Poz. 1,2,5,6,7,8,9 Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót Produktem Leczniczym; Poz. 3,4 wpis do Centralnego Rejestru Kosmetyków; Poz. 10 Deklaracja Zgodności CE. Pakiet 2 Poz. 1,2,3,4,5 - Deklaracja Zgodności CE i Certyfikat C lub Wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych Pakiet 3 Poz. 1,2,3,5,6,7,8 - Deklaracja Zgodności CE lub wpis do rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych Pakiet 4 - Deklaracja Zgodności CE lub wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót Produktem Biobójczym. Pakiet 5. Wpis do Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych II. Karty charakterystyki. III. Ulotki informacyjne preparatów zawierające informacje o składzie chemicznym preparatu, jego spektrum i czasie działania. IV. Oferent Pakietu 1 musi posiadać zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej V. Oferent ma obowiązek na każde żądanie Zamawiającego w trakcie oceny ofert dostarczyć badania mikrobiologiczne potwierdzające żądane spektrum i czas działania preparatów. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę osobę uprawnioną do podpisywania, zgodnie z zasadą reprezentacji lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie może skutkować odrzuceniem oferty. Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. l 1, ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. (tj. Dz.U. z 2003 r, .Nr 153, poz. 1503 z późn. zmianami). Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 pkt 4 ww. ustawy rozumie nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Dokumenty te należy złożyć w wydzielonej przez siebie części oznakowanej tajemnica przedsiębiorstw. Powinny być one spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty, tak aby z ich treścią mogli się zapoznać tylko członkowie komisji i które nie będą mogły być okazywane osobom trzecim. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 Prawo zamówień publicznych. Oferent nie może m.in. zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. Udostępnianie ofert odbywać się będzie na następujących zasadach: 1. oferent zobowiązany jest złożyć w siedzibie Zamawiającego pisemny wniosek o udostępnienie treści wskazanej oferty, 2. Zamawiający ustali, z uwzględnieniem złożonego w ofercie zastrzeżenia o tajemnicy przedsiębiorstwa, zakres informacji, które mogą być oferentowi udostępnione, 3. Po przeprowadzeniu powyższych czynności Zamawiający ustali miejsce, termin i sposób udostępnienia oferty, o czym niezwłocznie poinformuje oferenta na piśmie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-otwock.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach