Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2012-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywna dostawa kabli, przewodów elektrycznych i telekomunikacyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kabli, przewodów elektrycznych i telekomunikacyjnych przez okres 12 miesięcy do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wspólny Słownik Zamówień: 44411000-4. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku NR 2 do SIWZ w pozycjach od 1 do 63. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe- Załącznik nr 2a do SIWZ. 3. Zamawiający oczekuje towaru wysokiej jakości w pierwszym gatunku. 4. Wykonawca musi udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji min: 12 miesięcy licząc od dnia dostawy. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Partie towaru należy dostarczyć do warsztatów konserwacyjno - naprawczych (Poznań, ul. Grunwaldzka 6) oraz magazynu głównego UAM (Poznań, ul. Wieniawski 1). Podane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych dostaw nie może przekroczyć maksymalnej wartości tej umowy. Ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen brutto częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być zatem niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. 6. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy oraz transportu przedmiotu zamówienia do warsztatów konserwacyjno - naprawczych oraz magazynu głównego UAM. 7. Częściowe zamówienia będą realizowane w ciągu trzech dni roboczych licząc od momentu złożenia zamówienia częściowego na wniosek osoby uprawnionej przez Zamawiającego, składany za pomocą pisma lub faxu. 8. Dostarczone materiały muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, b) muszą być fabrycznie nowe, 9. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje wykazu - oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 0/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/uam
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Władysławów
Dodano: 2015-06-22 - Dostawa materiałów instalacyjnych i wod.-kan. oraz materiałów malarskich na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2015-03-12 - Sukcesywna dostawa kabli, przewodów elektrycznych i telekomunikacyjnych przez okres 12 miesięcy do magazynu głównego UAM przy ul. H. Wieniawskiego 1 oraz warsztatów konserwacyjno - naprawczych przy ul. Grunwaldzkiej 6
Dodano: 2014-09-23 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników diagnostycznych
Dodano: 2013-11-29 - Dostawa materiałów malarskich, instalacyjnych, wod.-kan, ślusarskich, stolarskich i murarskich
Dodano: 2013-11-13 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników diagnostycznych.
Dodano: 2012-11-28 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników diagnostycznych.
Dodano: 2011-11-29 - Dostawa odczynników immunochemicznych do analizatora oraz najem analizatora immunochemicznego
Dodano: 2011-06-17 - Sukcesywna dostawa materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych wod.-kan. oraz narzędzi na potrzeby Działu Technicznego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2011-05-27 - dostawa 120 kompletów brodzików natryskowych i kabin natryskowych wraz z wyposażeniem do Domu Studenckiego Jurand
Dodano: 2010-11-30