Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Władysławów

Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Admin.Oświaty we Władysławowie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-710 Władysławów, ul. Rynek 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 278 80 40 , fax. 63 280 46 67
  • Data zamieszczenia: 2015-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Admin.Oświaty we Władysławowie
    ul. Rynek 43 43
    62-710 Władysławów, woj. wielkopolskie
    tel. 63 278 80 40, fax. 63 280 46 67
    REGON: 00116979300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wladyslawow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Władysławów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń, dostawa i montaż wyposażenia w ramach realizacji projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Władysławów współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr POKL.09.01- 30 -007/15 - 00 2. Zadanie zostało podzielone na 4 części i obejmuje: Część 1 - Dostosowanie pomieszczeń - dostawa i montaż Szczegółowy wykaz zamawianych urządzeń wraz z ich opisem zawiera załącznik nr 7 Część 2 - Dostawa mebli i wyposażenia Szczegółowy wykaz zamawianych mebli i wyposażenia wraz z ich opisem zawiera załącznik nr 7 Część 3 - Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i AGD Szczegółowy wykaz zamawianego sprzętu ICT, audiowizualnego i AGD wraz z ich opisem zawiera załącznik nr 7 Część 4 - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i artykułów zapewniających bezpieczne warunki opieki nad dziećmi Szczegółowy wykaz zamawianych zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i artykułów zapewniających bezpieczne warunki opieki nad dziećmi wraz z ich opisem zawiera załącznik nr 7 2.1.Wszystkie dostarczane urządzenia, materiały, pomoce dydaktyczne oraz wyposażenie powinny zawierać odpowiednie certyfikaty, atesty lub oznaczenia informujące o dopuszczeniu do sprzedaży (jeżeli wymaga tego specyfika urządzenia lub materiału). 2.2.W przypadku składania oferty na Część nr 2 zamówienia do oferty należy dołączyć Certyfikaty na całość konstrukcji mebli, wystawione przez jednostki akredytowane a na część 4 zamówienia dodatkowo dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowane pomoce dydaktyczne i zabawki zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, oraz posiadają oznakowanie wyrobu przez producenta symbolem Europejskiej Zgodności CE. 2.3.Gwarancje: a) W przypadku wyposażenia meblowego i urządzeń do utrzymania czystości: wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt. b) W przypadku urządzeń ICT, audiowizualnych i monitorów interaktywnych: wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji door to door na dostarczony sprzęt. c) W przypadku urządzeń kopiujących: wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji i jest on jednocześnie jedynym przedstawicielem serwisowym. Nie dopuszcza się serwisowania dostarczonego sprzętu przez inne podmioty. 2.4.Przedmiot Zamówienia dostarczony Zamawiającemu musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, zapakowany w oryginalne opakowanie, nie może posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującymi przepisami, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach przedszkolnych. 2.5.Podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wladyslawow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach