Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
- Data zamieszczenia: 2010-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 28 28
60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
REGON: 00000184400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa 120 kompletów brodzików natryskowych i kabin natryskowych wraz z wyposażeniem do Domu Studenckiego Jurand - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 120 kompletów brodzików natryskowych półokrągłych z tworzywa sztucznego i kabin natryskowych wraz z wyposażeniem własnym transportem na własne ryzyko i koszt do Domu Studenckiego Jurand przy ul. Piątkowskiej 94/3A w Poznaniu. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga minimum 30 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty dostawy i odbioru technicznego wyrobu. 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla każdej pozycji z załącznika Nr 2 do niniejszej SIWZ pod warunkiem, że zaproponowane przez Wykonawcę inne materiały będą pod względem cech jakościowych odpowiadały produktom podanym przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowny dokument, którym w rozumieniu Zamawiającego jest aprobata techniczna, certyfikat bądź inny równoważny dokument określający parametry materiału proponowanego przez Wykonawcę. Z załączonego dokumentu w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowane materiały spełniają wszystkie wymagania zawarte w SIWZ. 4) Jakość oferowanych materiałów nie może być niższa niż materiałów podanych w formularzu cenowym. Nazwy własne producenta zostały podane przykładowo z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów. 5) Zaproponowanie materiału o innych parametrach niż określone w specyfikacji Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako sprzecznej z SIWZ. 6) Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt i ryzyko wykonawcy. Odbiorcą materiałów Kierownik Domu Studenckiego Jurand lub upoważniona przez niego osoba. Dostawy materiałów będą odbywały się w dni robocze Zamawiającego (poniedziałek - piątek) w godzinach od 8:00 do 14:00. 7) Wykonawca zobowiązany jest do: a) samodzielnej dostawy materiałów na wskazany adres, przy czym jej koszt należy wliczyć w łączną wartość oferowanych artykułów, b) powiadomienia (telefon, fax) odbiorcy o dostawie co najmniej na 24 godziny wcześniej; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Władysławów
Dodano: 2015-06-22 - Dostawa materiałów instalacyjnych i wod.-kan. oraz materiałów malarskich na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2015-03-12 - Sukcesywna dostawa kabli, przewodów elektrycznych i telekomunikacyjnych przez okres 12 miesięcy do magazynu głównego UAM przy ul. H. Wieniawskiego 1 oraz warsztatów konserwacyjno - naprawczych przy ul. Grunwaldzkiej 6
Dodano: 2014-09-23 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników diagnostycznych
Dodano: 2013-11-29 - Dostawa materiałów malarskich, instalacyjnych, wod.-kan, ślusarskich, stolarskich i murarskich
Dodano: 2013-11-13 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników diagnostycznych.
Dodano: 2012-11-28 - sukcesywna dostawa kabli, przewodów elektrycznych i telekomunikacyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2012-10-18 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników diagnostycznych.
Dodano: 2011-11-29 - Dostawa odczynników immunochemicznych do analizatora oraz najem analizatora immunochemicznego
Dodano: 2011-06-17 - Sukcesywna dostawa materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych wod.-kan. oraz narzędzi na potrzeby Działu Technicznego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2011-05-27