Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego ogłasza przetarg
- Adres: 61-871 Poznań, ul. Królowej Jadwigi 27/39
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8355000, 8355063 , fax. 061 8330087
- Data zamieszczenia: 2011-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
ul. Królowej Jadwigi 27/39 27/39
61-871 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8355000, 8355063, fax. 061 8330087
REGON: 00032785300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa druków dla potrzeb Uczelni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków dla potrzeb Uczelni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://awf.poznan.pl/index.php?option=com_content&view=section&id=5&Itemid=243&lang=pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa druków akcydensowych Kpa-5 dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
Dodano: 2014-11-27 - Sukcesywne dostawy druków medycznych i administracyjnych oraz kopert z nadrukiem logo Szpitala
Dodano: 2014-07-28 - Dostawa druków medycznych - 5/ZP/2013
Dodano: 2013-02-20 - Usługi poligraficzne - wykonanie i dostarczenie druków wg dostarczonych wzorów.
Dodano: 2012-07-11 - Dostawa druków medycznych i niemedycznych dla potrzeb WSM im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2012-06-13 - Dostawa druków medycznych i niemedycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im Józefa Strusia w Poznaniu
Dodano: 2010-12-22 - Dostawa druków medycznych 26/ZP/2010
Dodano: 2010-10-04 - Dostawa druków medycznych 25 ZP 2009
Dodano: 2009-06-30