Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-537 Poznań, ul. Kościelna 37
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8463819 , fax. 61 8463820
- Data zamieszczenia: 2014-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
ul. Kościelna 37 37
60-537 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8463819, fax. 61 8463820
REGON: 63976996400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków akcydensowych Kpa-5 dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa druków Potwierdzenie odbioru (zwrotka) w kolorze białym na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w ilości 7500 sztuk. 2. Nadruk w kolorze czarnym wykonany na papierze białym. 3. Gramatura papieru: papier offsetowy 140-200g/m2. 4. Wymiar druku: - część środkowa bez listew bocznych 100 x 140mm (tolerancja 10 mm) - część środkowa z listwami bocznymi 100 x 160mm (tolerancja 10 mm) 5. Listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie części środkowej części druku bez uszkodzenia. 6. Pasek kleju co najmniej 5 mm gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur, zabezpieczony osłoną. Okres trwałości kleju minimum 2 lata. 7. Zwrotne potwierdzenie odbioru zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego stosowane w przypadku korespondencji związanej z jego realizacją wymagającej potwierdzenia odbioru przez adresata w postępowaniu egzekucyjnym w administracji. Podstawa prawna zastosowania druku do Kodeksu postępowania administracyjnego z 14 czerwca 1960 roku, (Dz.U. z 2013 r. poz. 267). 8. Druki mają być pakowane po 500 sztuk. 9. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonego przedmiotu zamówienia. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Kościelnej 37. 11. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć z należytą starannością i z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie dostaw oraz według swej najlepszej wiedzy i umiejętności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywne dostawy druków medycznych i administracyjnych oraz kopert z nadrukiem logo Szpitala
Dodano: 2014-07-28 - Dostawa druków medycznych - 5/ZP/2013
Dodano: 2013-02-20 - Usługi poligraficzne - wykonanie i dostarczenie druków wg dostarczonych wzorów.
Dodano: 2012-07-11 - Dostawa druków medycznych i niemedycznych dla potrzeb WSM im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2012-06-13 - Sukcesywna dostawa druków dla potrzeb Uczelni
Dodano: 2011-04-27 - Dostawa druków medycznych i niemedycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im Józefa Strusia w Poznaniu
Dodano: 2010-12-22 - Dostawa druków medycznych 26/ZP/2010
Dodano: 2010-10-04 - Dostawa druków medycznych 25 ZP 2009
Dodano: 2009-06-30