Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 77-400 Złotów, ul. Szpitalna 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2632233 w. 420 , fax. 067 2635878
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego
ul. Szpitalna 28 28
77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
tel. 067 2632233 w. 420, fax. 067 2635878
REGON: 00030000900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zlotow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków medycznych 25 ZP 2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa druków medycznych 25 ZP 2009 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od dostawców lub wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zlotow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa druków akcydensowych Kpa-5 dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
Dodano: 2014-11-27 - Sukcesywne dostawy druków medycznych i administracyjnych oraz kopert z nadrukiem logo Szpitala
Dodano: 2014-07-28 - Dostawa druków medycznych - 5/ZP/2013
Dodano: 2013-02-20 - Usługi poligraficzne - wykonanie i dostarczenie druków wg dostarczonych wzorów.
Dodano: 2012-07-11 - Dostawa druków medycznych i niemedycznych dla potrzeb WSM im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2012-06-13 - Sukcesywna dostawa druków dla potrzeb Uczelni
Dodano: 2011-04-27 - Dostawa druków medycznych i niemedycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im Józefa Strusia w Poznaniu
Dodano: 2010-12-22 - Dostawa druków medycznych 26/ZP/2010
Dodano: 2010-10-04