Przedszkole Gminne w Lubiszynie z filią w Baczynie ogłasza przetarg
- Adres: 66-433 Lubiszyn, ul. Myśliborska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7277143, 519519575 , fax. 957 277 143
- Data zamieszczenia: 2020-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Gminne w Lubiszynie z filią w Baczynie
ul. Myśliborska 18
66-433 Lubiszyn, woj. lubuskie
tel. 95 7277143, 519519575, fax. 957 277 143
REGON: 80315260000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Przedszkolu w Lubiszynie oraz do oddziału zamiejscowego w Baczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Zamówienie zostało podzielone na części i obejmuje 6 pakietów żywności. Część I - Warzywa, owoce, jaja Część II - Nabiał i produkty mleczarskie Część III - Różne produkty spożywcze Część IV - Mięsa, wędliny, konserwy Część V - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Część VI-Mrożonki, ryby, oleje i tłuszcze zwierzęce, przyprawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdy pakiet osobno lub na więcej pakietów jednocześnie. Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załączniki do SIWZ - 1,2,3,4,5,6,) Podane ilości artykułów żywnościowych (w załącznikach 1,2,3,4,5,6,,) są wartościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania/zamówienia całej ilości żywności określonej w ofercie, jak również dopuszcza możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu ilości zamawianych artykułów żywnościowych. Produkty muszą być wytworzone zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami i podległymi jej aktualnymi rozporządzeniami i aktami wykonawczymi. Dostarczane mięso i wyroby mięsne każdorazowo powinny pochodzić z udokumentowanego źródła i powinny spełniać wszelkie normy nałożone obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi m.in. z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127, ze zmianami); Dostawa produktów odbywać się musi transportem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności. (Dz. U. Nr 21, poz.179 z 2003r). Miejsce dostawy/odbioru i sposób/rodzaj transportu: Miejscem dostawy jest stołówka Przedszkola w Lubiszynie ul. Myśliborska 18, 66-433 Lubiszyn, oraz stołówka oddziałów zamiejscowych w Baczynie ul. Gorzowska 64 Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do stołówki na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć towar dobrej jakości, który został wyprodukowany, przechowywany i dostarczony zgodnie z wymaganiami systemu HACCP. Po dokonaniu kontroli jakości dostarczanych produktów nastąpi przyjęcie towaru. W przypadku złej jakości dostarczonego towaru zamawiający nie dokona ich odbioru. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar dobrej jakości w przeciągu maksymalnie 3 godzin, w przeciwnym razie Zamawiający nie zapłaci za wadliwy towar oraz obciążony karą Wykonawcę w wysokości 50% wartości wadliwego asortymentu, która zostanie potrącona z kolejnej faktury. Sposób realizacji dostaw: Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub osobiście przez upoważnione osoby (pracowników stołówki) z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 13:00 tj. np. zamówienia na piątek będzie składane co najmniej w czwartek do godziny 13:00. W zamówieniach tych Zamawiający określał będzie dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. Dostawa będzie miała miejsce w dniu następnym w godzinach 6:30 -8:00, od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego odbioru artykułów żywnościowych z placówek dostawcy przez upoważnione osoby ze stołówki. Termin przydatności: Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktów do stołówki nie może być krótszy niż 1/4 okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. Sposób rozliczeń za zrealizowane dostawy: Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie za 1 kg/szt., na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw, po przedstawieniu faktury. Podane w opisach produktów nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego. Produkty równoważne zostały określone według zamawiającego w zamkniętym katalogu przy każdym asortymencie, w którym przy opisie posłużono się nazwą własną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Co najmniej jeden środek transportu, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej o dopuszczeniu do transportu żywności i na każde wezwanie Wykonawca przedstawi ją Zamawiającemu. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załacznik nr 11 do SWIZ - informacja dotyczy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, załącznik nr 11a do SWIZ - LISTA PODMIOTÓW NALEŻĄCYCH DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ załącznik nr 9 do SWIZ - Oswiadczenie załązcnik nr 10 - umowa załacznik nr 8 - formularz ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kożuchowie.
Dodano: 2024-03-06 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kożuchowie.
Dodano: 2024-02-15 - „SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWEK PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY OŚNO LUBUSKIE W 2024 ROKU - dostawa warzyw, ziemniaków, owoców”
Dodano: 2024-01-02 - „Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Szprotawie w roku 2024”
Dodano: 2023-12-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kożuchowie w 2023 r.
Dodano: 2023-01-26 - Zadanie nr 7 - Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych do 105. Kresowego SzWzP SPZOZ w Żarach
Dodano: 2022-12-15 - Dostawa artykułów spożywczych na 2022 rok - 4 części
Dodano: 2022-01-05 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Słubicach
Dodano: 2021-02-22 - Dostawa produktów żywnościowych do jednostek oświatowych na terenie Gminy Drezdenko
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa produktów żywnościowych do jednostek oświatowych na terenie Gminy Drezdenko
Dodano: 2021-01-28