Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2019-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Rzeszowie (7 części) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Rzeszowie, z podziałem na 7 części, w ilościach i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) odpowiednio do każdej części. Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, że jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji). Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich części stanowiący załącznik do SIWZ oraz OPZ dla części 1,2,3,4,5,6,7 stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępny w oddzielnych plikach) i wzór umowy wspólny dla wszystkich części - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Pełnomocnictwa – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa żywności do stołówki w Zespole Szkół w Żołyni w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-07-23 - "Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Przemyślu i Oddziału Zewnętrznego w Medyce"
Dodano: 2024-06-06 - Dostawa artykułów żywieniowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejsce Piastowe oraz Zespołu Żłobków Gminy Miejsce Piastowe – „Mrożone ryby, warzywa i owoce”
Dodano: 2024-05-27 - Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach
Dodano: 2024-05-16 - JEDNORAZOWA DOSTAWA KONSERW I OLEJU ROŚLINNEGO DO ZAKŁADU KARNEGO W PRZEMYŚLU I ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W MEDYCE
Dodano: 2024-04-05 - DOSTAWA WARZYW, OWOCÓW I JAJ DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W ROKU 2024
Dodano: 2024-02-02 - DOSTAWA RYB ŚWIEŻYCH, KONSERWOWYCH I MROŻONYCH, WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH ORAZ INNYCH PRODUKTÓW MROŻONYCH DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W ROKU 2024
Dodano: 2024-02-02 - DOSTAWA NABIAŁU DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W ROKU 2024
Dodano: 2024-02-02 - DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W ROKU 2024
Dodano: 2024-02-02 - DOSTAWA PIECZYWA, WYROBÓW CIASTKARSKICH I CIAST DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W ROKU 2024
Dodano: 2024-02-02