Centrum Usług Logistycznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 601 33 29 , fax. 22 601 50 11
- Data zamieszczenia: 2012-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Logistycznych
ul. Słoneczna 37 37
00-789 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 601 33 29, fax. 22 601 50 11
REGON: 14273254600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cul.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz udostępnienie produktów wspomagających sprzedaż do restauracji CUL w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz udostępnienie produktów wspomagających sprzedaż do dwóch restauracji CUL w Warszawie. Zamówienie składa się z trzech części: 1) dostawa kawy i herbaty o łącznej ilości około 1,08 tysiąca opakowań, 100 sztuk oraz 294 kg i udostępnienie produktów wspomagających sprzedaż - zastawa do kawy i herbaty około 400 szt., prezentery do herbaty około 16 szt., słoiki do kawy około 4 szt., ekspres ciśnienowy - 2 szt., maszyna parząca kawę do termosu - 2 szt. oraz termosy z pompką - 10 szt.; 2) dostawa słodyczy - około 5,4 tysiąca sztuk oraz 1 tysiąca paczek; 3) artykułów ogólnospożywczych - około 12,1 tysiąca kg, 76 butelek, 8,6 tysiąca sztuk oraz 3,9 tysięcy litrów i produktów wspomagających sprzedaż - regały magazynowe do przechowywania żywności - 4 szt. oraz pojemniki do przechowywania żywności sypkiej - 27 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cul.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa warzyw, owoców, mięsa, artykułów spożywczych, nabiału, mrożonek do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie w okresie 4 miesięcy.
Dodano: 2016-07-19 - Postępowanie na sukcesywne dostawy warzyw i owoców do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r.
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11 w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r.
Dodano: 2016-06-09 - Postępowanie na sukcesywne dostawy warzyw i owoców do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa żywności do dwóch stołówek szkolnych przy SP nr 5 w Piasecznie.
Dodano: 2016-04-09 - Dostawa owoców, soków owocowych 100% i warzyw na potrzeby Zespołu Szkół Publicznych w Jazgarzewie.
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa świeżych owoców i warzyw oraz kwaszonek do Zespołów Oświatowych na terenie Gminy Siedlce
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa mrożonych owoców, warzyw i ryb do Zespołów Oświatowych na terenie Gminy Siedlce
Dodano: 2016-04-01