Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowego użytku medycznych i higienicznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4067890 , fax. 77 4067872
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku
    ul. Szpitalna 14 14
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 77 4067890, fax. 77 4067872
    REGON: 53244846700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowego użytku medycznych i higienicznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia składa się z 16 niżej wymienionych części:: Wykaz części zamówienia oraz kody CPV: 1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) - IGŁY, STRZYKAWKI, PRZYRZADY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/1 2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) - KANIULE: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/2 3. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) - RURKI, CEWNIKI, ZGŁĘBNIKI: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/3 4. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) - RĘKAWICE 1: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/4 5. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA ( 5 pakiet zamówienia) - RĘKAWICE 2: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/5 6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) - STERYLIZACJA TOREBKI I RĘKAWY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/6 7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) - PAPIER DO EKG, USG: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/7 8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) - POJEMNIKI I INNE: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/8 9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) - PASKI DO GLUKOMETRU: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/9 10. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) - WKŁAD DO SSAKA: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/10 11. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) - TEST UREAZOWY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/11 12. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (12 pakiet zamówienia) - ZESTAW DO APARATU Medrad Vistron : wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/12 13. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (13 pakiet zamówienia) - TAŚMY, WSKAŹNIKI, TESTY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/13 16. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (16 pakiet zamówienia) - FIZELINA: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/16 B. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został określony w załącznikach nr 1, od 2/1 do 2/16 do SIWZ oraz w Istotnych warunkach umowy. C. WARUNKI DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERT I REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Wykonawca może złożyć ofertę na każdą dowolna część(i) lub na całość zamówienia. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie zamówienia lub części Zamówienia przez podwykonawców Wykonawcy. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6. Prawo opcji; minimalny poziom zamówienia 70%, maksymalny: 100%. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen, które nie będą się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem pkt. 15. 9. Zamawiający nie wyraża zgody na waloryzację cen w okresie obowiązywania umowy ze względu na zmiany cen producentów oraz w wyniku zmiany cen kursów walut. 10. Umowa ulega rozwiązaniu w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres na jaki została zawarta. 11. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą będzie dokonywane w zł polskich. 12. Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen spowodowanych zmianą stawki podatku VAT. Cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. 15. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany istotnych postanowień umowy: a) zmniejszenie ceny jednostkowej netto i brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach