Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim ogłasza przetarg
- Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, Plac E. Orzeszkowej 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3630788 , fax. 094 3630788
- Data zamieszczenia: 2013-01-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim
Plac E. Orzeszkowej 3 3
78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3630788, fax. 094 3630788
REGON: 33092729900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów eksploatacyjnych do Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa Zamawiającemu artykułów eksploatacyjnych w postaci tuszy, tonerów oraz papieru. Miejscem, do którego dostarczane mają być materiały biurowe jest siedziba główna Zamawiającego: Starostwo Powiatowe, Pl. E. Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający określenie rodzajów artykułów eksploatacyjnych, zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu Zamówienia: 1) Artykuły eksploatacyjne dostarczane będą partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, na podstawie zapotrzebowania składanych przez Zamawiającego; 2) Zamawiający planuje składanie zapotrzebowania nie częściej niż pięć razy w miesiącu; 3) Zapotrzebowania mogą być składane drogą elektroniczną lub telefoniczną, w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach między 9:00 a 15:00; 4) Dostarczenie zamówionych artykułów eksploatacyjnych powinno nastąpić kolejnego dnia roboczego; 5) Wykonawca dostarczy zamówione artykuły swoim transportem na własny koszt do siedziby Zamawiającego; 6) Dostarczenie, załadunek i rozładunek, będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy; 7) Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie dostarczanych rzeczy przed uszkodzeniem podczas ich transportu, załadunku i rozładunku oraz wniesienia; 8) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały biurowe będą fabrycznie nowe, należytej jakości i zapakowane w oryginalne opakowania; 9) Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów biurowych, wskazanych w Wykazie asortymentowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny Oferty, porównania Ofert i wyboru najkorzystniejszej Oferty. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze Umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację Umowy w wielkościach podanych w specyfikacji, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ. Zakupy dokonane w trakcie obowiązywania Umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo; 10) Wszystkie artykuły muszą być fabrycznie nowe, przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Artykuły nie mogą być regenerowane albo refabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiatdrawski.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWY BIAŁEGO PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO A4 I A3
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa artykułów papierniczych dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2015-01-27 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu Cała Naprzód! Rozwój nowego kierunku na Wydziale Nawigacyjnym oraz promocja zawodów związanych z branżą morską realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie.AG/DK/16/2014
Dodano: 2014-03-26 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I INNYCH AKCESORIÓW DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie
Dodano: 2014-03-20 - Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego w ramach projektu Transfer kompetencji morskich, technologii i wiedzy dla LNG w regionie Morza Południowego Bałtyku MarTech LNG realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie. AG/DK/10/2014
Dodano: 2014-03-20 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu Przeprowadzenie audytów energetycznych dla grup statków rybackich celem przygotowania systemu zarządzania eksploatacją w sposób przyjazny środowisku realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie. AG/DK/11/2014
Dodano: 2014-03-14 - Przetarg nieograniczony nr 1/n/do/2014r
Dodano: 2014-01-15 - Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego w ramach projektu GRASS- Green And Sustainable freight transport Systems in cities finansowanego z funduszy Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach programu Polsko-Norweska Współpraca Badawcza realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie. AG/DK/62/2013
Dodano: 2013-12-20 - Dostawa sukcesywna materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie. AG/DK/39/2013
Dodano: 2013-07-29 - Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego, materiałów biurowych oraz jednorazowa dostawa kalendarzy na rok 2014 do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ulicy Wernyhory 5
Dodano: 2013-06-13