Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I INNYCH AKCESORIÓW DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3484444 , fax. 94 3484434
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 5 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3484444, fax. 94 3484434
    REGON: 33025398400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I INNYCH AKCESORIÓW DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część I materiałów eksploatacyjnych i innych akcesoriów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie ul. Komunalna 5 Szczegółowy asortyment wg załącznika nr 1 formularz cenowy Część II materiałów biurowych do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie ul. Komunalna 5-Szczegółowy asortyment wg załącznika nr 2 formularz cenowy Wymagania dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia: ZADANIE I 1. Wymienione w zestawieniu materiały eksploatacyjne muszą spełniać niżej określone wymagania: muszą być fabrycznie nowe, nie mogą być regenerowane tzn. nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych lub przerabianych, muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, muszą posiadać gwarancję na okres co najmniej 12 miesięcy od daty sprzedaży 2. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na materiały eksploatacyjne w ramach, której zobowiąże się do wymiany wadliwych materiałów eksploatacyjnych w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia wady przez zamawiającego. 3. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych należy to wyraźnie oznaczyć w formularzu cenowym poprzez utworzenie i wpisanie do rubryki o nazwie Asortyment oferowany. Pod pojęciem równoważne Zamawiający rozumie artykuły fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100 procent nowych części, w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są przeznaczone, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest, co najmniej taka jak materiałów eksploatacyjnych oryginalnych produkowanych przez producenta sprzętu lub jeszcze lepsza. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, reprodukowane czy też prefabrykowane, muszą pochodzić z bieżącej produkcji, a ich zastosowanie nie może spowodować uszkodzenia sprzętu lub pogorszenia jakości jego pracy lub jakości wydruku- na potwierdzenie tego wykonawca dołączy oświadczenie producenta dotyczące wydajności oferowanych tonerów. 4. W przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez wykonawcę, wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z utrata gwarancji urządzenia, przeprowadzenie ekspertyzy i naprawy w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. Czas zakończenia naprawy będzie wynosił maksymalnie 72 godziny od momentu powiadomienia o konieczności naprawy. W przypadku gdy awarii nie będzie można usunąć w terminie 72 godzin wykonawca dostarcza sprzęt zastępczy o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż sprzęt podlegający naprawie, zaś czas naprawy nie będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. Po upływie tego czasu wykonawca zobowiązuję się wymienić sprzęt zastępczy na fabrycznie nowy o parametrach technicznych nie gorszych niż przekazany do naprawy z 3 letnią gwarancją, w ciągu 2 dni roboczych. Po tym terminie zamawiający ma prawo zakupić sprzęt a kosztami zakupu obciążyć Wykonawcę. 5. Zaoferowane produkty o parametrach gorszych, niż wymagane spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Pzp. Jeśli wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis: pozycji równoważnych z podaniem producenta artykułów oraz parametrów indywidualizujących zaoferowany towar (potwierdzony aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem) W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 6. Za materiały równoważne Zamawiający uzna tylko takie produkty, które są wytwarzane w systemie zarządzania jakością ISO 9001 (lub równoważnymi) co winno być potwierdzone dołączonymi do oferty stosownymi dokumentami, a wydajność równoważnych tuszów i tonerów została przebadana zgodnie z normami do mierzenia wydajności tuszów i tonerów zatwierdzonymi przez Organizację ISO, które pozwalają porównać tusze i tonery różnych firm w stosunku do produktów oryginalnych, a mianowicie normą ISO / IEC 19752 - stosowaną do określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/ IEC 24711- stosowane do określania wydajności wkładów do drukarek atramentowych, - ISO/IEC 19798 - stosowana do określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wydajności zaoferowanych tuszów i tonerów równoważnych poprzez dołączenie do oferty certyfikatów, zaświadczeń, bądź kserokopii protokołu z wynikami testów wydajnościowych przeprowadzonych według standardu jednej z w/w norm ISO/IEC na każdą pozycję oferowanego równoważnego tuszu lub tonera. 7. Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający poprosi o dostarczenie do wglądu losowo wybranych równoważnych materiałów eksploatacyjnych. 8. Zestawienie asortymentu: Załącznik nr 1 Zadanie I ZADANIE II 1. W Cenniku Szczegółowym przy opisie przedmiotu zamówienia przywołano w niektórych przypadkach przykładowo nazwy własne lub producentów. Takie uzupełnienie opisu poszczególnych elementów zamówienia ma być pomocą dla wykonawcy w przygotowaniu oferty. Zamawiającym w każdym z tych przypadków dopuszcza zaproponowanie produktów równoważnych spełniających wymagania techniczne zawarte w opisie danej pozycji. 2. Zestawienie asortymentu: Załącznik nr 2 Zadanie II 3. Warunki dostaw 1. Materiały barwiące i materiały biurowe będą dostarczane sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy po zgłoszeniu telefonicznym, faxem lub e-mailem- zostanie ustalony asortyment, ilość termin i miejsce dostawy. Czas realizacji dostawy po przyjęciu zgłoszenia 24 godzin zgłoszenie do godziny 9 00 dostawa następnego dnia do godziny 9 00 2.Dostarczany towar musi być odpowiednio zapakowany; 3. Dostawa do siedziby Zamawiającego Koszalin, ul. Komunalna 5 dział zamawiający na koszt Wykonawcy. 4.Termin i miejsce realizacji zamówienia 1.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania asortymentu. 2.Miejsce realizacji zamówienia: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie przy ul. Komunalnej 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanego asortymentu a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość asortymentu nie dostarczonego. Zamawiający gwarantuje wykupienie co najmniej 60% zapotrzebowanego asortymentu wymienionego w tabeli Zestawienie asortymentu Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2.Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu z rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, Wykonawca uwzględni w cenach jednostkowych. Wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard jakości towarów i usług. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych o walorach nie gorszych niż opisane w SIWZ. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, to po stronie Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 2.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkoszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach