Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego w ramach projektu Transfer kompetencji morskich, technologii i wiedzy dla LNG w regionie Morza Południowego Bałtyku MarTech LNG realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie. AG/DK/10/2014

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 1/2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4809400 , fax. 91 4809575
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    ul. Wały Chrobrego 1/2 1/2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4809400, fax. 91 4809575
    REGON: 00014512900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego w ramach projektu Transfer kompetencji morskich, technologii i wiedzy dla LNG w regionie Morza Południowego Bałtyku MarTech LNG realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie. AG/DK/10/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego w ramach projektu Transfer kompetencji morskich, technologii i wiedzy dla LNG w regionie Morza Południowego Bałtyku MarTech LNG realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie zgodnie z załącznikami nr 1a-1b do SIWZ. 2.Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, w opakowaniach zawierające logo i nazwę producenta na etykiecie zwyczajowo stosowanej przez producenta w obrocie towarowym, określających parametry dostarczonych materiałów.3.Poprzez użycie słów fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały, które (dotyczy materiałów eksploatacyjnych) :- nie są regenerowane, tj. wszystkie elementy produktu są fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji; - żaden element produktu nie pochodzi z procesu recyklingu; - nie były poddawane procesowi ponownego napełniania; - nie powodują utraty gwarancji producenta urządzenia; - nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń; - nie ograniczają pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem; - posiadają na opakowaniu indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy oraz nazwę urządzenia do którego jest przeznaczony; - posiadają na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację oraz wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta np. hologramy czy naklejki identyfikacyjne; - nie powodują uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane. 4.Proponowane materiały biurowe i papiernicze powinny być trwałe, niezawodne i estetyczne, o bardzo wysokiej jakości.5.Wszystkie oferowane artykuły muszą być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach bez śladu ingerencji lub przepakowywania, opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem.6.Artykuły te muszą posiadać atesty lub inne wymagania dopuszczające do obrotu, wymagane prawem polskim lub UE, które mają do danego wyrobu zastosowanie. 7.Okres ważności wszystkich dostarczonych artykułów powinien wynosić minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE. 9.Każdy toner lub tusz powinien posiadać na opakowaniu nazwę producenta, informację w jęz. polskim oraz informację o miejscu produkcji. 10.Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach nr 1a-1b do SIWZ ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu nie więcej niż 25% ilości asortymentu w zakresie każdego z zadań, w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bzp.am.szczecin.pl/preztargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach