Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru do urządzeń biurowych oraz urządzeń biurowych

Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-754 Poznań, Szyperska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8463819 , fax. 61 8463820
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
    Szyperska 14
    61-754 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8463819, fax. 61 8463820
    REGON: 63976996400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wuppoznan.praca.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru do urządzeń biurowych oraz urządzeń biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru do urządzeń biurowych oraz urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w Pile, Koninie, Lesznie i Kaliszu. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania oferty przez Wykonawcę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia: 2.1. Część 1: Artykuły biurowe 2.2. Część 2: Papier do urządzeń biurowych 2.3. Część 3: Urządzenia biurowe 3. Opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i liczbę asortymentu dla każdej z części został określony w załączniku nr 6 do SIWZ stanowiącym integralną jej część. 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 4.1.) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnych zamówień. 4.2.) Wykonawca zapewni załadunek, transport i rozładunek dostarczanego przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4.3.) Wykonawca zapewnia: 4.3.1.) przyjmowanie zamówień na partię zamówienia za pośrednictwem faksu, e-maila – Zamawiający pozostawia u siebie potwierdzenie wysłania zamówienia. 4.3.2.) przyjmowanie zamówień w godz. od 7:30 do godz. 15:30, w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), 4.3.3.) dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby jednostki, która złożyła zamówienia, w terminie do 5 dni roboczych (za dzień roboczy Zamawiający uznaje dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), od dnia złożenia zamówienia. 4.4.) Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia z terminem przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy – dot. części 1. 4.5.) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 12 miesięcy od daty dostarczenia go do Zamawiającego – dot. części 3. 4.6.) W przypadku reklamacji ilościowej lub jakościowej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej, uzupełnić braki ilościowe jak również wymienić wadliwą partię towaru na wolną od wad. W obu przypadkach reklamacje odbywają się na koszt Wykonawcy. 5. Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie może nosić znamion użytkowania oraz musi być pełnowartościowy. Winien być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności: znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. 6. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia w części 3 odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wpisać w kolumnie D załącznika nr 6 do SIWZ, nazwę producenta i oferowany model. 7. Zamawiający zastrzega, że ilości przedmiotu zamówienia wskazane w załączniku nr 6, dla każdej z części, są ilościami służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 8. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia maksymalnie o 25% wynagrodzenia za przedmiot zamówienia oraz zmniejszenia ilościowego produktów w poszczególnych asortymentach, dla każdej z części. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niewykorzystania asortymentu w wielkościach podanych w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku zmniejszenia liczby produktów w poszczególnych asortymentach, zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe nie ulegną zmianie. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Szyperskiej 14, oraz Oddziałów Zamiejscowych: w Kaliszu, ul. Serbinowska 5, Koninie, ul. Zakładowa 4, Lesznie, ul. Śniadeckich 5 oraz Pile, al. Niepodległości 24. 10. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Pomocy Technicznej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, odrębnie dla każdej z części, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach