Przetargi.pl
Utrzymanie, konserwacja i remont oświetlenia ulicznego, na terenie miasta i gminy stanowiącego własność gminy Środa Wielkopolska

Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Ignacego Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 867 700 , fax. 612 867 702
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
    ul. Ignacego Daszyńskiego 5
    63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 867 700, fax. 612 867 702
    REGON: 52578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.srodawlkp.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie, konserwacja i remont oświetlenia ulicznego, na terenie miasta i gminy stanowiącego własność gminy Środa Wielkopolska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje niżej wymienione roboty rozliczane ryczałtem miesięcznym: 1. Prowadzenie oględzin oświetlenia ulicznego i przeglądów punktów świetlnych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska 1 raz w miesiącu, 2. Przyjmowanie zgłoszeń o awarii od zamawiającego realizowanie ich na bieżąco oraz informowanie Zamawiającego o usunięciu awarii, 3. Utylizacja urządzeń sieci oświetlenia (bez źródeł światła i opraw), 4. Wymiana źródeł światła zgodnie z rodzajem oprawy do 150 szt. (powyżej zostaną objęte odrębnym zleceniem), 5. Wymiana uszkodzonych elementów opraw oświetleniowych do 100 szt. (powyżej zostaną objęte odrębnym zleceniem), 6. Wymiana słupów oświetleniowych – 10 szt. 7. Zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników 1 raz w roku do końca maja, 8. Kontakt w imieniu zamawiającego z właściwym dysponentem sieci w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia, 9. Przegląd linii kablowej oraz linii napowietrznej raz w miesiącu, 10. Przegląd, konserwacja wymiana wyeksploatowanych złącz kablowych 1 raz w roku, 11. Przegląd szafek lub tablic zasilających 4 razy w roku, 12. Malowanie szafek oświetleniowych, zamknięć słupowych i innych elementów oświetlenia, które tego wymagają oraz naprawy uszkodzeń mechanicznych, 13. Konserwację szaf oświetleniowych (sterowniczych) uzupełnianie opisów oraz styczników, 14. Malowanie słupów stalowych, słupów parkowych i wysięgników oświetlenia do 20 szt. (powyżej zostaną objęte odrębnym zleceniem), 15. Prostowanie przekrzywionych opraw i wysięgników do prawidłowej pozycji, 16. Przestawianie stref czasowych zegarów sterujących oświetleniem ulicznym według ustaleń z zamawiającym i regulacja przekaźników zmierzchowych, 17. Naprawa uszkodzonych uziemień do 10 szt. (powyżej zostaną objęte odrębnym zleceniem), 18. Przycinanie gałęzi drzew i krzewów zasłaniających źródła światła wg. potrzeb i wskazań Zamawiającego, 19. Likwidacja zagrożeń dla osób trzecich takich jak złamany wysięgnik, zwisająca lampa wyrwane drzwiczki wnęki słupowej, lub skrzynki itp. Powstały na skutek wichury, dewastacji dokonanej przez osoby trzecie niezwłocznie. 20. Pomiary skuteczności zerowania i ochrony przeciwpożarowej, pomiary eksploatacyjne ( rezystancja uziemień ochronnych , izolacji kabli ), pomiary napięć i obciążeń w sieci oświetlenia oraz pomiary rezystancji uziemienia - po wykonanej usłudze sporządzenie stosownej dokumentacji z pomiarów oraz przedstawienie jej każdorazowo zamawiającemu, 21. Kontrola, zabezpieczenie i obsługa urządzeń pomiarowych, 22. Ocena stanu technicznego sieci 2 razy do roku i przedstawienie informacji o jej stanie zamawiającemu, 23. Montaż muf na uszkodzonych kablach, 24. Wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach oraz usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, do 40 szt. (powyżej zostaną objęte odrębnym zleceniem), 25. Wymianę opraw oświetleniowych do 100 szt. (powyżej zostaną objęte odrębnym zleceniem), 26. Wymiana uszkodzonych zegarów sterujących astronomicznych do 10 szt. (powyżej zostaną objęte odrębnym zleceniem), 27. Montaż lub wymianę wysięgników do 30 szt. (powyżej zostaną objęte odrębnym zleceniem), 28. Wymiana lamp ledowych od 35-50W do 40 szt. (powyżej zostaną objęte odrębnym zleceniem), 29. Wymiana uszkodzonych linii kablowych do 30 szt., (powyżej zostaną objęte odrębnym zleceniem), 30. Wymiana uszkodzonych szafek oświetleniowych lub zasilających do 10 szt. (powyżej zostaną objęte odrębnym zleceniem), 31. Wymiana główki i podstawy bezpiecznikowej oraz przepalonych bezpieczników w sieci oświetleniowej 32. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz innych czynności zgodnie z przepisami i normami dotyczącymi eksploatacji oświetlenia zewnętrznego. 33. Do końca każdego miesiąca wykonawca dostarczy zamawiającemu sprawozdanie z wykonanych robót w formie zestawienia uwzględniające ww. pozycje od nr 1 do 31 powyższego opisu przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem ilości robót wykonanych w okresie rozliczeniowym. 34. Sprawozdanie winno być załączone do wystawionej przez wykonawcę co miesiąc faktury. UWAGA: Wszystkie prace, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał w uzgodnieniu z zmawiającym. Forma zlecenia prac i termin ich wykonania będą uzgadniane na bieżąco z wybranym wykonawcą. Czynności należy dokonać sukcesywnie według potrzeb zgodnie z dokonanymi przez wykonawcę przeglądami. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy muszą być fabrycznie nowe oraz winny być każdorazowo akceptowane przez zamawiającego. Wykaz ilościowy słupów oświetleniowych i punktów świetlnych stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy wykaz słupów oświetleniowych i punktów oświetlenia ulicznego Zamawiający przekaże wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający informuje, że w czasie trwania umowy istnieje możliwość zwiększenia ilość słupów i punktów świetlnych. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług konserwacji również na nowo powstałych słupach oświetleniowych i punktach świetlnych . Zamawiający przewiduje około 20 nowych punktów świetlnych. Zmiana ilości słupów i punktów świetlnych nie powoduje zmiany wynagrodzenia ryczałtowego wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wniesione jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr rachunku: 93 9084 0003 2211 0000 5975 0008, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu IiZ.271.21.2017 na Utrzymanie, konserwacja i remont oświetlenia ulicznego 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa rozdz. IX pkt 2 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium jego przepadku określa art. 46 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów; Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, jest zobowiązany do przekazania tego oświadczenia w formie oryginału w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5 ( informacja z otwarcia ofert), Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ) podać nazwy podwykonawców w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego załącznik nr 7 do SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach