Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 51-616 Wrocław, ul. Parkowa 30
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3200100 , fax. 71 3487991
- Data zamieszczenia: 2011-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Parkowa 30 30
51-616 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3200100, fax. 71 3487991
REGON: 00008050700040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i sprzętu komputerowego (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytut Badawczego Oddział we Wrocławiu, w 2012 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i sprzętu komputerowego (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu, w 2012 r., w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wszystkie artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi. 3. W odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych (tonery), Zamawiający rozumie pod pojęciem -fabrycznie nowe- produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych ani nie prefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Nie uznaje się za -fabrycznie nowy- wyrób wcześniej eksploatowany czy przerabiany, w którym pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrób wykonany z zastosowaniem używanych elementów. 4. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy wraz z podaniem ich terminu będą składane telefonicznie względnie za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. 5. Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia. 6. Terminy realizacji poszczególnych dostaw będą każdorazowo ustalane, przy czym nie będą one przekraczać jednego dnia licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania. 7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin dostawy może przekroczyć jeden dzień. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o przyczynach powstałych opóźnień. 8. Ilości poszczególnych materiałów biurowych i eksploatacyjnych wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 9. Wszystkie artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne, będące przedmiotem poszczególnych dostaw, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do siedziby Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 30. 10. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych (tonerów) w uzgodnionych z Zamawiającym terminach i ilościach, celem ich utylizacji. 11. W zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych, Zamawiający określi dokładnie ilości oraz kolory w poszczególnych zapotrzebowaniach. 12. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi, itp. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany -z nazwy- przez Zamawiającego) pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie wymagane parametry określone w Załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. 14. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne: a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w formularzu cenowym lub c) dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych.
Dodano: 2014-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu, w 2014 r
Dodano: 2013-12-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych
Dodano: 2013-06-21 - dosatwa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i środków czystości dla potrzeb jednostek oświatowych z terenu MiG Jelcz-Laskowice
Dodano: 2013-02-14 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu, w 2013 r.
Dodano: 2012-11-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego,
Dodano: 2012-06-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego
Dodano: 2012-05-30 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Strzelinie
Dodano: 2012-02-21 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Wołowie
Dodano: 2012-01-24 - WCZ/ZP/D1/2012
Dodano: 2012-01-10