Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 51-616 Wrocław, ul. Parkowa 30
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3200100 , fax. 71 3487991
- Data zamieszczenia: 2012-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Parkowa 30 30
51-616 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3200100, fax. 71 3487991
REGON: 00008050700040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu, w 2013 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu, w 2013 r. 2. Wszystkie artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne, będące przedmiotem poszczególnych dostaw, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 30. 3. ZADANIE nr 1: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych. a) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i orientacyjną ilość artykułów biurowych określa Załącznik nr 2 do SIWZ; b) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ; c) Zamawiający zastrzega, iż ilości artykułów biurowych podane w Załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą się różnić ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w Załączniku nr 2 do SIWZ; d) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone artykuły biurowe - 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 4. ZADANIE nr 2: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek a) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający oraz rodzaj i orientacyjną ilość materiałów eksploatacyjnych określa Załącznik nr 3 do SIWZ; b)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego będą wysokiej jakości i zapewnią kompatybilność ze sprzętem Zamawiającego oraz należyte bezpieczeństwo pracy, a także że ich zamontowanie i używanie nie spowoduje utraty gwarancji producenta sprzętu, do którego są przeznaczone; c) Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, co oznacza, że mają to być produkty wykonane z nowych elementów, wolne od wad, nieużywane, nienaprawiane, nieregenerowane, w oryginalnych opakowaniach producenta nienoszących znamion otwierania z widocznym opisem zawartości, a w szczególności: numerem katalogowym produktu, nazwą i typem urządzenia, do którego są przeznaczone, symbolem (logo) / nazwą producenta, terminem przydatności do użytku; Pod pojęciem -fabrycznie nowe- należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w całym swoim procesie produkcyjnym są wytwarzane z nowych elementów, zostały wyprodukowane bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Ich stosowanie nie może w żadnym wypadku naruszać warunków gwarancji urządzenia; d) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne -równoważne-. Przez materiały eksploatacyjne -równoważne- Zamawiający rozumie materiały: kompatybilne ze sprzętem, do którego są przeznaczone, fabrycznie nowe, nieregenerowane (tj. nie poddane procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów), pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001, ISO 14001 oraz PN-N 18001:20042 lub normami równoważnymi, w których wszystkie części są nowe, a w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, opakowane hermetycznie, nie noszące śladów użytkowania, posiadające parametry techniczne, jakościowe (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku), funkcjonalne oraz użytkowe nie gorsze niż produkty oryginalne produkowane przez producenta urządzenia, nie ograniczające pełnej współpracy ze sterownikami sprzętu monitorującymi stan zasobników z tuszem lub tonerem, w których zastosowano toner / tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem, które w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej; e) W przypadku dostawy materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Wykonawca gwarantuje, że ich zamontowanie i używanie nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone. Jeżeli w trakcie eksploatacji Zamawiający stwierdzi, iż niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie dwóch dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy; f) W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych zobowiązuje się on do pokrycia kosztów naprawy urządzenia uszkodzonego w wyniku ich stosowania. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. W razie utraty gwarancji na urządzenia będące na gwarancji wskutek użycia wadliwych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę koszty wszelkich napraw lub wymiany tych urządzeń poniesie Wykonawca; g) Pozostałe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ; h) Zamawiający zastrzega, iż ilości materiałów eksploatacyjnych wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą różnić się ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w Załączniku nr 3 do SIWZ; i) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne wynosi 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego; j) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych w uzgodnionych z Zamawiającym terminach i ilościach, celem ich utylizacji. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych będzie każdorazowo potwierdzony protokołem odbioru, podpisanym przez uprawnione osoby; k) Wykonawca przed podpisaniem Umowy winien przedstawić zezwolenie na zbieranie i transport odpadów po zużytych materiałach eksploatacyjnych lub wykazać, że jest zwolniony z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na zbieranie, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów zgodnie z art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 z późn. zm.). 5. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane telefonicznie względnie za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. 6. W zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych, Zamawiający określi dokładnie ilości oraz kolory w poszczególnych zapotrzebowaniach. 7. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi, itp. 8. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne: a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w formularzu cenowym lub c) dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych.
Dodano: 2014-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu, w 2014 r
Dodano: 2013-12-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych
Dodano: 2013-06-21 - dosatwa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i środków czystości dla potrzeb jednostek oświatowych z terenu MiG Jelcz-Laskowice
Dodano: 2013-02-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego,
Dodano: 2012-06-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego
Dodano: 2012-05-30 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Strzelinie
Dodano: 2012-02-21 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Wołowie
Dodano: 2012-01-24 - WCZ/ZP/D1/2012
Dodano: 2012-01-10 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i sprzętu komputerowego (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytut Badawczego Oddział we Wrocławiu, w 2012 r.
Dodano: 2011-11-28