Starostwo Powiatowe w Wołowie ogłasza przetarg
- Adres: 56-100 Wołów, pl. Piastowski 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3805901 , fax. 071 3805900
- Data zamieszczenia: 2012-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie
pl. Piastowski 2 2
56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
tel. 071 3805901, fax. 071 3805900
REGON: 93195035300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Wołowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Wołowie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru niezbędnych do funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wołowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem materiałów oraz ich przewidywane ilości zostały zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do specyfikacji są wielkościami maksymalnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. Dostarczenie materiałów biurowych i papieru będzie realizowane transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. Dostawa obejmuje również wniesienie materiałów do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta 6. Wymaga się aby oferowane materiały biurowe i papier posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 7. Termin 10 dni od daty podpisania umowy jest to nieprzekraczalny termin dostarczenia całości przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 8. Wykonawca dostarczy zamówione materiały w ciągu 3 dni roboczych (poniedziałek - piątek) od zgłoszenia zamówienia faksem do siedziby zamawiającego, w godz. 8.00- 15.30 - Zamawiający informuje, że zapis ten odnosi się do zakupów materiałów biurowych zamówionych w ramach zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych.
Dodano: 2014-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu, w 2014 r
Dodano: 2013-12-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych
Dodano: 2013-06-21 - dosatwa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i środków czystości dla potrzeb jednostek oświatowych z terenu MiG Jelcz-Laskowice
Dodano: 2013-02-14 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu, w 2013 r.
Dodano: 2012-11-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego,
Dodano: 2012-06-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego
Dodano: 2012-05-30 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Strzelinie
Dodano: 2012-02-21 - WCZ/ZP/D1/2012
Dodano: 2012-01-10 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i sprzętu komputerowego (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytut Badawczego Oddział we Wrocławiu, w 2012 r.
Dodano: 2011-11-28