Przetargi.pl
Stworzenie systemu informatycznego generującego e-usługę z wykorzystaniem przeglądarek internetowych

Fundacja Przedsiębiorczości Akademickiej ogłasza przetarg

  • Adres: 61-809 Poznań, ul. Św. Marcin 80/82/355
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8524946 , fax. 61 8524946
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Przedsiębiorczości Akademickiej
    ul. Św. Marcin 80/82/355 80/82/355
    61-809 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8524946, fax. 61 8524946
    REGON: 30090798900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedsiebiorczosc.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot prywatny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stworzenie systemu informatycznego generującego e-usługę z wykorzystaniem przeglądarek internetowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeznaczeniem systemu jest obsługa podmiotów publicznych zobligowanych ustawą z dnia 1 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 nr 112 poz.1198) do udostępniania informacji publicznej każdemu zainteresowanemu. Powyższa ustawa definiuje zakres informacji publicznych podlegających udostępnieniu jak i wytyczne, które portal informatyczny musi spełniać. Idea systemu sprowadza się do zbudowania portalu umożliwiającego rejestrację podmiotów publicznych, zamieszczenia przez nie wymaganych ustawą informacji publicznych i ich aktualizację. System ma generować faktury w sposób automatyczny zgodnie z obowiązującymi warunkami współpracy z podmiotem publicznym Wprowadzone dane będą dostępne każdemu odwiedzającemu stronę, który za pomocą wyszukiwarki będzie mógł odnaleźć odpowiednią instytucję i zapoznać się z jej informacją publiczną. Bezpieczeństwo systemu zostanie zapewnione przez takie mechanizmy jak: uwierzytelnianie użytkowników, monitorowanie logowania, protokół Secure Sockets Layer (SSL), tworzenie codziennej kopii zapasowej, rejestrowanie zmian. Zabezpieczanie kodu źródłowego: filtrowanie danych pochodzących od użytkowników, podwójne sprawdzanie oczekiwanych wartości, organizacja kodu źródłowego, zawartość kodu źródłowego. Szacowana wartość wydatków na realizację zamówienia: 150.000PLN - 180.000PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. - Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. -Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę dowolnej części zamówienia podwykonawcom. - Dokumenty stanowiące ofertę oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub potwierdzenia za zgodność z oryginałem muszą być opatrzone podpisami osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienionych we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowanych przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę) należy dołączyć do oferty. W przypadku potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, dokumenty te należy opatrzyć podpisem Wykonawcy i klauzulą - za zgodność z oryginałem. Podpisy Wykonawcy na dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w atr. 22 ust. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22 ustawy - Oświadczenie, że w przypadku niewykonania zamówienia w przewidzianym terminie Wykonawca zobowiązuje się wypłacić karę umowną w wysokości dwukrotnej wartości zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koncepcje realizacji przedmiotu umowy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach