Przetargi.pl
System monitoringu wizyjnego miasta Rawicz

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
  • Data zamieszczenia: 2015-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System monitoringu wizyjnego miasta Rawicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu monitoringu wizyjnego miasta Rawicz obejmującego: 1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami, opiniami, warunkami i decyzji itp. w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2) opracowanie dokumentacji eksploatacyjnej i powykonawczej niniejszego zamówienia, 3) demontaż istniejących kamer oraz dodatkowego wyposażenia w 4 z 5 punktów kamerowych. Wykonawca zobowiązany jest zinwentaryzować, oczyścić i zmagazynować zdemontowane urządzenia do czasu przekazania ich Zamawiającemu, 4) dostawę, montaż wraz z wykonaniem 3 podliczników do poboru energii i uruchomienie 5 punktów kamerowych, 2 kamer IP oraz 2 punktów HotSpot, 5) wykonanie połączeń, dostawy, montażu, uruchomienia i konfiguracji urządzeń w Centrum Monitoringu (Ratusz, Rynek 1) oraz w Dyspozytorni (Komenda Powiatowa Policji, ul. Sienkiewicza), 6) zapewnienie na okres 36 miesięcy od momentu podpisania protokołu końcowego odbioru dzierżawy sieci transmisyjnej w technologii światłowodowej umożliwiającej przesyłanie obrazu z 5 punktów kamerowych do Centrum Monitoringu, z Centrum Monitoringu do Dyspozytorni, pozwalającej na sterowanie kamerami w poszczególnych Punktach Kamerowych, a także umożliwiającej przesyłanie obrazu z 2 kamer IP do Centrum Monitoringu oraz zapewniającej łączność z 2 Punktami Hotspot, 7) zapewnienie na okres 36 miesięcy od momentu podpisania protokołu końcowego odbioru łącza dostępu do internetu umożliwiającego transmisję obrazu z 2 Kamer IP w internecie oraz zapewniającej dostęp do internetu przez 2 Punkty Hotspot, 8) świadczenie serwisu technicznego (przeglądów i bieżącej obsługi) oraz wykonywanie napraw urządzeń i sprzętu wchodzących w skład systemu w okresie od podpisania protokołu końcowego odbioru bez wad i usterek do końca terminu rękojmi za wady, 9) przeszkolenie 5 użytkowników systemu monitoringu według programu uzgodnionego i zaakceptowanego przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji dostarczonych urządzeń, 10) udzielenie rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, jednak nie krótszy niż okres 36 miesięcy liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad i usterek. 2. Lokalizacje: 1) Lokalizacja Punktów Kamerowych: a) kamera nr 1 - ul. 3 Maja/Wojska Polskiego, b) kamera nr 2 - ul. Przyjemskiego/Wały Dąbrowskiego, c) kamera nr 3 - Plac Wolności, d) kamera nr 4 - plac zabaw przy Domu Kultury, e) kamera nr 5 - Starostwo Powiatowe, 2) Lokalizacja Kamer IP: a) kamera IP nr 1 - ul. 3 Maja/Wojska Polskiego, b) kamera IP nr 2 - ul Wojska Polskiego (przy Plantach/Pomniku Nieznanego Żołnierza), 3) Lokalizacja punktów HotSpot: a) HotSpot nr 1 - ul. 3 Maja/Wojska Polskiego, b) HotSpot nr 2 - Starostwo Powiatowe. 4) Centrum Monitoringu - Ratusz Rynek 1, 5) Dyspozytornia - Komenda Powiatowa Policji ul. Sienkiewicza. Dokładne lokalizacje przedstawione są na załączonej mapce poglądowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 3. Szczegółowe minimalne wymagania w zakresie Punktów Kamerowych PTZ, Kamer IP, Punktów HotSpot, Centrum Monitoringu, Dyspozytorni oraz sieci transmisyjnej i łącza dostepu do internetu zostały zawarte w rozdziale III SIWZ. 4. Wymagania funkcjonalno - techniczne wobec systemu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia: System monitoringu wizyjnego Miasta Rawicz powinien spełniać następujące wymagania funkcjonalno-techniczne: 1) praca ciągła w systemie całodobowym, przez wszystkie dni w tygodniu. 2) prosta obsługa, niezawodność poszczególnych elementów, łatwość dokonywania konserwacji i napraw. 3) zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. 4) wysoka odporność na uszkodzenia fizyczne. 5) wysoka odporność na warunki atmosferyczne. 6) wysoka odporność na ewentualne zakłócenia elektryczne i elektromagnetyczne. 5. Wymagana dokumentacja projektowa: 1) Dokumentacji projektowa powinna zawierać w szczególności: a) szczegółowy opis proponowanego rozwiązania technicznego Punktów Kamerowych, Centrum Monitoringu, Dyspozytorni, Kamer IP i Punktów Hotspot, b) szczegółowy opis Sieci Transmisyjnej, c) karty katalogowe lub specyfikacje techniczne proponowanych urządzeń, sprzętu, d) certyfikaty CE lub deklaracje zgodności proponowanych urządzeń, sprzętu, e) wymagane prawem uzgodnienia, opinie, warunki i decyzje. 2) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, należy wykonać kompletną dokumentację eksploatacyjną i powykonawczą systemu w zakresie objętym zamówieniem. Dokumentacja eksploatacyjna powinna zawierać instrukcje obsługi (użytkownika) dostarczonych urządzeń, sprzęty i oprogramowania. 3) Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do działania w imieniu Gminy Rawicz zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz uzyskać wymagane opinie, uzgodnienia, warunki i decyzje niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca, w ramach zaproponowanej ceny ofertowej. 4) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, w szczególności o wymogi wynikające z Prawa budowlanego oraz przepisy wykonawcze, jak również uwzględnić warunki i wymagania określone w wydanych opiniach, uzgodnieniach, warunkach itp. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania niezbędnych uzgodnień z Zamawiającym na etapie projektowania, a po wykonaniu zobowiązany jest do przedłożenia tego projektu do akceptacji Zamawiającemu. W razie stwierdzenia wad lub usterek w przekazanej dokumentacji, za które Wykonawca odpowiada (np. zastosowanie urządzeń, sprzętu, oprogramowania niespełniającego wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający jest uprawniony do żądania poprawienia tej dokumentacji w trybie niezwłocznym. Wykonawca nie może odmówić poprawienia wykonanej dokumentacji w zakresie wad i usterek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rozwiązania projektowe zastosowane w opracowanej dokumentacji projektowej. 6) Wykonawca przed rozpoczęciem prac montażowych, powinien dostarczyć Zamawiającemu kompletną dokumentację projektową wraz z wszystkimi załącznikami w 3 egzemplarzach papierowych oraz 1 egzemplarzu elektronicznym w formacie PDF na nośniku CD/DVD. 6. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, celem szczegółowego zapoznania się z zakresem terenu, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 7. Wszystkie dostarczone urządzenia, sprzęt muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wykonane zgodnie z normami branżowymi, żadna część składająca się na dane urządzenie czy sprzęt nie może być używana. Urządzenia, sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego jak również muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. 8. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac montażowych do uzgodnienia z właścicielami nieruchomości termin i zakres wykonywanych prac, na którym maja zostać zainstalowane urządzenia i poinformować niezwłocznie o tych terminach i zakresie Zamawiającego. Montaż powinien być dokonany w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Komendy Powiatowej Policji w Rawiczu. 9. Zadaniem Wykonawcy będzie bieżące prowadzenie kompleksowego serwisu technicznego w zakresie wykonanego monitoringu tj. dostarczonych i zainstalowanych urządzeń, sprzętu, uruchomionych usług itp. Serwis techniczny i naprawy muszą być świadczone w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie urządzeń, sprzętu w pełnej sprawności techniczno - użytkowej przez okres obowiązywania umowy. 10. Maksymalny czas od momentu zgłoszenia serwisantowi stwierdzonej awarii do podjęcia działań naprawczych nie może przekraczać 8 godzin, natomiast usunięcie awarii winno nastąpić w ciągu 2 dni od zgłoszenia awarii. W przypadku braku możliwości dotrzymania ww. terminów, z uwagi na charakter awarii, jej zakres lub inne nieprzewidziane okoliczności, serwisant zobowiązany jest zgłosić ten fakt niezwłocznie przedstawicielowi Zamawiającego oraz poinformować przedstawiciela Komendy Powiatowej Policji w Rawiczu i uzgodnić inny możliwy krótki termin. 11. Wykonawca zobowiązuje się dokonać bezpłatnych napraw gwarancyjnych w miejscu instalacji urządzeń w ciągu 2 dni od zgłoszenia. W przypadku gdy termin naprawy będzie przypadał na dzień wolny od pracy naprawa będzie wykonywana w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu wolnym od pracy. Poprzez naprawę rozumie się całkowite usunięcie usterki, awarii. 12. W przypadku braku możliwości naprawy w miejscu użytkowania urządzenia, sprzętu lub w przypadku gdy naprawa będzie trwała dłużej niż w wymaganym terminie, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas naprawy urządzenie, sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż zabrany do naprawy. 13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z naprawą gwarancyjną i serwisową. Należy przez to rozumieć koszt części oraz koszty transportu, w przypadku gdy naprawa nie może być zrealizowana na miejscu. 14. Wykonawca przynajmniej raz na kwartał dokona przeglądu okresowego dostarczonego sprzętu, urządzeń obejmującego diagnostykę oraz konserwację sprzętu tj. min. czyszczenie, kamer, urządzeń itp. 15. Wykonawca przy realizacji niniejszego zadania zobowiązany będzie również do: 1) ubezpieczenia na czas realizacji terenu od odpowiedzialności cywilnej za szkody mogące wystąpić w związku z prowadzonymi pracami, 2) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 roku poz. 883 ze zmianami); 3) utrzymania porządku oraz terenu wokół przeprowadzanych prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, 4) zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie objętym inwestycją. 5) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów jak również odbiorów , 6) informowania Zmawiającego (na jego żądanie) o postępach w pracach, zaistniałych problemach oraz uczestnictwa w naradach organizowanych prze Zamawiającego - jeżeli potrzebę taka stwierdzi Zadamawiający, 7) po zakończeniu prac uporządkowania terenu objętego inwestycją. 16. Zamawiający informuję, że przedmiot zamówienia - monitoring wykonany będzie w strefie objętej ochroną konserwatorską
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach