Przetargi.pl
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PSARSKIM

Dom Pomocy Społecznej w Psarskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Owocowa 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2834421 , fax. 061 2834481
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Psarskim
    ul. Owocowa 8 8
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2834421, fax. 061 2834481
    REGON: 00029437800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PSARSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych według poniższego wykazu: 1. Arbuz 250 kg 2. Banan 1500 kg 3 Brokuła 150 szt. 4. Brzoskwinia 300 kg 5. Buraki 1300 kg 6. Cebula 500 kg 7. Czereśnie 50 kg 8. Dynia 50 kg 9. Fasolka szparagowa 50 kg 10. Jabłka deserowe 1000 kg 11. Jabłka kompotowe 1500 kg 12. Kalafior 200 szt. 13. Kalarepa 50 szt. 14. Kapusta biała 700 kg 15. Kapusta czerwona 500 kg 16. Kapusta kiszona 600 kg 17. Kapusta pekińska 300 szt. 18. Kapusta włoska 20 szt. 19. Kiwi 1000 szt. 20. Mandarynka 400 kg 21. Marchew 3000 kg 22. Nektarynka 300 kg 23. Ogórek kiszony 600 kg 24. Ogórek zielony 200 kg 25. Papryka czerwona 5 kg 26. Pieczarki 250 kg 27. Pietruszka 1000 kg 28. Pomarańcze 300 kg 29. Pomidor 1200 kg 30. Por 500 szt. 31. Rabarbar 100 kg 32. Rzodkiewka 50 p. 33. Sałata 350 szt. 34. Seler 1000 kg 35. Śliwka 400 kg 36. Truskawka 50 kg 37. Winogrono 20 kg 38. Ziemniaki 18000 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 011200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp , tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. wykonują lub wykonywali co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiące przedmiot zamówienia) oraz dysponują potencjałem technicznym ( tj. posiadają środek transportu przystosowany do przewozu artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy pzp. e. oraz Wykonawcy, którzy spełnią warunki SIWZ i złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w VI punkcie SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie warunku granicznego spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dostarczyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-srem.pl (Zakładka bip)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną