Gmina Baranów Sandomierski ogłasza przetarg
- Adres: 39-450 Baranów Sandomierski, ul. gen. L. Okulickiego 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8118581 w. 112; 8118583 , fax. 015 8118582
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów Sandomierski
ul. gen. L. Okulickiego 1 1
39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie
tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, fax. 015 8118582
REGON: 00052828000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stworzenie centrum rozrywki, rekreacji i wypoczynku w Skopaniu Osiedle poprzez uporządkowanie i zagospodarowanie parku - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie chodników o nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni 806 m2 oraz chodników o nawierzchni żwirowej o powierzchni 450 m2, 2) wykonanie kortu tenisowego o nawierzchni ze sztucznej trawy o powierzchni 670 m2 wraz z wyposażeniem i oświetleniem, 3) wykonanie placu zabaw, 4) dostawę oraz montaż ławek, koszy i stojaków na rowery, 5) dostawę oraz montaż toalety wolnostojącej, 6) wykonanie oświetlenia boiska asfaltowego, zgodnie z dokumentacja projektową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8 000 zł. (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100 )
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24, spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), oraz spełniający wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiajacy oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów jakie Wykonawcy sa zobowiązani dołączyc do swojej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie przedstawiając następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane Kierownika Budowy do kierowania robotami ogólnobudowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane Kierownika Budowy do kierowania robotami w zakresie robót sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baranowsandomierski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Jareniówce w ramach zadania Poprawa efektywności energetycznej budynku Domu Ludowego w Jareniówce poprzez wykonanie instalacji c.o. i termomodernizację budynku
Dodano: 2015-08-04 - Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Bierówce w ramach zadania Modernizacja budynku Domu Ludowego w Bierówce
Dodano: 2015-08-04 - BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ ORAZ PLACU ZABAW W MIEJSCOWOŚCI BOJANÓW, GMINA BOJANÓW
Dodano: 2014-11-20 - Budowa budynku Centrum Rehabilitacji w miejscowości Rokietnica
Dodano: 2014-07-10 - Budowa Świetlicy Środowiskowej w miejscowości Tuligłowy
Dodano: 2014-07-09 - Rozbudowa i przebudowa Gimnazjum w Świerzowej Polskiej o budynek sali gimnastycznej z przewiązką
Dodano: 2013-10-30 - Miejski Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Wojska Polskiego 45 - modernizacja boiska sportowego
Dodano: 2013-06-17 - Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Gaci
Dodano: 2013-03-12 - Miejski Zespół Szkół Nr 8, ul. Prochownia 7 - modernizacja boisk szkolnych
Dodano: 2013-02-11 - Poprawa infrastruktury sportowej (kontener w Łukowej)
Dodano: 2012-09-21