Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury sportowej (kontener w Łukowej)

Miasto i Gmina Nowa Sarzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2413177 , fax. 17 2413111
  • Data zamieszczenia: 2012-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 17 2413177, fax. 17 2413111
    REGON: 00052965700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.nowasarzyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury sportowej (kontener w Łukowej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie: - budynku o rzucie prostokąta o wymiarach 10 x 5 m w technologii kontenerowej o samonośnej konstrukcji stalowej obłożonej płytami warstwowymi z rdzeniem styropianowym. W budynku zlokalizowane będą następujące pomieszczenia: wc dla osób niepełnosprawnych, pokój sędziów, pomieszczenie gospodarcze oraz dwie szatnie z przylegającymi do nich oddzielnymi węzłami sanitarnymi z prysznicami, - instalacji elektrycznej ( oświetlenie podstawowe i zewnętrzne oraz awaryjne i ewakuacyjne), - instalacji odgromowej i uziemiającej, - wewnętrznej instalacji wod. kan wraz z montażem armatury osprzętu i przyborów sanitarnych, - wewnętrznej instalacji ogrzewania i wentylacji, - przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki z tworzyw sztucznych o poj. 5,0 m3 , - przyłącza wodociągowego wraz z wykonaniem studni wierconej, - przygotowanie terenu, roboty pomiarowe, - zakup oraz dostawa materiałów, - wykonanie robót budowlanych, - uporządkowanie terenu budowy. Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy również: 1) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza), 3) pobór wody oraz energii elektrycznej dla potrzeb realizacji zamówienia wykonawca zapewni własnym kosztem i staraniem, 4) przeprowadzeniem prób, badań i pomiarów technicznych, 5) utylizacja odpadów. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. 1.2. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.3. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 1.4. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, postanowieniami umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej. 1.5 Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. 1.6. Przedłożony przez Wykonawców kosztorys ofertowy podlegał będzie szczegółowej weryfikacji przez Zamawiającego. 1.7. Dokumenty jakie będą wymagane w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia Wykonawca załączy operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku, 2) wypełniony dziennik budowy, 3) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, 4) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne na zastosowane materiały i urządzenia z adnotacją kierownika budowy o ich wbudowaniu, lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, 5) protokoły z badań linii kablowych oraz pomiarów instalacji uziemiających, piorunochronnej i skuteczności zerowania, 6) protokoły z przeprowadzonych prób szczelności oraz płukania i dezynfekcji przyłącza wodociągowego, 7) kosztorys powykonawczy. 2. Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. 4. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasarzyna.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach