Przetargi.pl
Etap II - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Furmany, Orliska, Zalesie Gorzyckie.

Gmina Gorzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-432 Gorzyce, ul. Sandomierska 75
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8361801, 8362075, 8362408 , fax. 015 8362209
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
    ul. Sandomierska 75 75
    39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie
    tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, fax. 015 8362209
    REGON: 83040916900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.itl.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Etap II - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Furmany, Orliska, Zalesie Gorzyckie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Etap II - Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowościach: Furmany, Orliska, Zalesie Gorzyckie. Planowany zakres robót: 1) montaż rurociągów kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur polietylenowych (PE80, SRD 17) o średnicach zewnętrznych od 63x3,8mm do 140x8,3 mm o długości łącznej 26 506 m. Szczegółowy zakres przedmiotowego zadania określa dokumentacja techniczna; wersja elektroniczna stanowi załącznik do specyfikacji. 2) montaż pośrednich (sieciowych) przepompowni ścieków w ilości 2 kpl. (w miejscowości Furmany - oznaczona, jako Ps6 i w miejscowości Zalesie Gorzyckie - oznaczona, jako Ps7). Przepompownie te zasilane są z sieci elektroenergetycznej 230V/400V, wyposażone w odrębne układy pomiarowe energii oraz układy sterowania - wg projektu. Rysunki tych pompowni oraz ich opis techniczny załączono w wersji elektronicznej do specyfikacji. 3) montaż prefabrykowanych przepompowni ścieków (określonych w przedmiarach, jako pompownie przydomowe ścieków) w ilości 293 kpl, które zasilane są kablem ziemnym z instalacji wewnętrznej odbiorcy usług i zasilanie to jest zabezpieczone wyłącznikiem różnicowoprądowym. Przepompownie te wyposażone są w agregaty pompowe (3-fazowe lub 1-fazowe w zależności od wyposażenia budynku w instalacje wewnętrzną) oraz układy sterowania elektrycznego. Opis techniczny załączono w wersji elektronicznej do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 200.000,00 zł słownie zł: dwieście tysięcy 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Pzp: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności -kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej: kierowanie robotami w zakresie budowy instalacji i sieci sanitarnych; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca w ostatnich 5 latach wykonał, co najmniej 2 (dwa) zadania polegające na budowie kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej, każde wyposażone minimum w 150 przepompowni przydomowych oraz minimum 1 (jedną) pośrednią (sieciową) przepompownię ścieków; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca powinien posiadać maszyny budowlane pozwalające na wykonanie robót ziemnych, przejść rurowych pod drogami i innymi przeszkodami, odwodnienia terenu oraz urządzeń służących do montażu rurociągów (zgrzewania) oraz osoby posiadające kwalifikacje do obsługi ww. maszyn i urządzeń; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości łącznej, co najmniej 60% oferowanej ceny netto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2. Potwierdzoną za zgodność kopię dokumentu poświadczającego posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie kierowania robotami przy budowie instalacji i sieci kanalizacyjnych. 3. Referencje potwierdzające, że w okresie, że Wykonawca w ostatnich 5 latach wykonał, co najmniej 2 (dwa) zadania polegające na budowie kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej, każde wyposażone minimum w 150 przepompowni przydomowych oraz minimum 1 (jedną) pośrednią (sieciową) przepompownię ścieków. 4. Wykonawca złoży wykaz posiadanych maszyn i urządzeń pozwalających na wykonanie robót ziemnych, przejść rurowych pod drogami i innymi przeszkodami, odwodnienia terenu oraz urządzeń służących do montażu rurociągów (zgrzewania) oraz osoby posiadające kwalifikacje do obsługi ww. maszyn i urządzeń - zgodnie z załącznikiem nr 5 (Wykaz sprzętu). 5. Wykonawca złoży wykaz pracowników i personelu kierowniczego - zgodnie z załącznikiem nr 2 (Wykaz pracowników i personelu kierowniczego). 6. Wykonawca złoży sprawozdanie finansowe albo jego cześć za okres nie dłuższy niż ostatni jeden rok obrotowy, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres. 7. Wykonawca złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową o wysokości, co najmniej 60% oferowanej ceny netto, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca złoży polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 9. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Pzp Wykonawca złoży: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS dotyczące uiszczania opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 lub w art. 24 ust. 1pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (pełnomocnictw) osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 10. Wykonawca posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa ofertę w języku polskim wraz z tłumaczeniem odpowiednich dokumentów na język polski, zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach