Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-013 Warszawa, ul. Jasna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (22) 553 78 00 , fax. (22) 826 92 92
- Data zamieszczenia: 2018-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
ul. Jasna 2/4
00-013 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (22) 553 78 00, fax. (22) 826 92 92
REGON: 015608709 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stały serwis i utrzymanie w gotowości urządzeń drukujących wraz sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach przedmiotu Umowy, Wykonawca świadczy usługi które obejmują: 1) zapewnienie Zamawiającemu możliwości niezawodnego wykonywania najwyższej jakości wydruków i kopii (w tym kopii elektronicznych, czyli skanów oraz faksów) przez użytkowników w 152 lokalizacjach, z wykorzystaniem a) 137 urządzeń będących własnością Zamawiającego, b) 15 urządzeń udostępnionych przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy do użytkowania Zamawiającemu, c) 26 fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń udostępnionych przez Wykonawcę w trakcie trwanie umowy do użytkowania, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, d) innych urządzeń udostępnionych przez Wykonawcę do użytkowania Zamawiającemu na zastępstwo urządzeń, których nie udało się naprawić, 2) sukcesywną dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych, 3) serwis i utrzymywanie prawidłowego działania urządzeń, obejmujące niezwłoczne wykonywanie niezbędnych napraw, w tym wymianę zużytych lub wadliwych części, 4) niezwłoczne udostępnienie do użytku urządzeń zastępczych w zamian za urządzenia, których nie udało się niezwłocznie naprawić, 5) instalację i konfigurację udostępnianych urządzeń oraz przeszkolenie użytkowników, 6) przygotowanie i uruchomienie we współpracy z informatykami Zamawiającego, skryptów raportujących stan liczników kopii oraz poziomy tonerów w udostępnionych urządzeniach włączonych do sieci teleinformatycznej Zamawiającego. Szczegółowy opis realizacji umowy precyzuje wzór Umowy będący Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego w NBP O/O Warszawa Nr: 85 1010 1010 0078 1013 9120 0000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie nr WSA-ZP-03/2018” i należy załączyć go do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) kosztorys ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1A do SIWZ, c) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa pisemne oświadczenie sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, d) potwierdzenie wniesienia lub wpłacenia wadium, e) pełnomocnictwo (jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zestawieniem urządzeń stosowanych w Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
Dodano: 2021-02-26 - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Dodano: 2020-03-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek
Dodano: 2020-02-17 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Sierpcu i Sądu Rejonowego w Gostyninie
Dodano: 2020-01-24 - Zakup i dostawa oryginalnych tonerów, bębnów i tuszy w okresie od 01.01.2020 do 31.12.2020 roku dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego
Dodano: 2019-12-03 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 roku.
Dodano: 2019-11-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Dodano: 2019-07-31 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 roku.
Dodano: 2019-06-21