Przetargi.pl
Stałe świadczenie usługi wynajmu i serwisowania przenośnych toalet WC wraz z ich podstawieniem i usunięciem po zakończeniu umowy w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6883888 , fax. 22 6883868
  • Data zamieszczenia: 2013-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 22 6883888, fax. 22 6883868
    REGON: 14291704000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stałe świadczenie usługi wynajmu i serwisowania przenośnych toalet WC wraz z ich podstawieniem i usunięciem po zakończeniu umowy w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stałe świadczenie usługi wynajmu i serwisowania przenośnych toalet WC wraz z ich podstawieniem i usunięciem po zakończeniu umowy w kompleksach wojskowych: Kazuniu Nowym kod pocztowy: 05-154 Dębina kod pocztowy: 05-152 Czosnów Modlin kod pocztowy: 05-160 Pomiechówek kod pocztowy: 05-180 Goławice, Białobrzegi kod pocztowy: 05-127 Olszewnica kod pocztowy: 05-123 Chotomów Przasnysz ul. Makowska, kod pocztowy: 06-300 Warszawa - Wesoła ul. Okuniewska 1, kod pocztowy: 05-075 Zegrze ul. Juzistek 2, kod pocztowy: 05-131 Warszawa ul. Marsa110, kod pocztowy: 04-470 Warszawa Ostrów Mazowiecka ul. Bociańskiego 1, kod pocztowy: 07-310 administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, tj. ofert przewidujących odmienny niż określony w niniejszym SIWZ sposób wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową ilością oraz częstotliwością określają: Załącznik nr 2 do SIWZ, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowi Formularz cenowy. Załącznik nr 7 do SIWZ - Zapotrzebowanie na kabiny sanitarne oraz przewidywalna ilość serwisów w okresie od dnia podpisania umowy do 30.11.2016r. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres usług obejmuje: zapotrzebowanie na toalety, na cały okres umowy, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, wyposażonych w: zamknięty zbiornik na nieczystości z odpowietrzaczem i deską sedesową, uchwyt na papier toaletowy, pojemnik na mydło, wieszak na torbę, okrycie wierzchnie, itp., drzwi z zamkiem i sygnalizatorem wolne - zajęte, z zamknięciem od wewnątrz, umywalkę oraz zbiornik na wodę z zaworem. serwisowanie kabin podstawionych na stałe i okazjonalnie zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ: całkowite opróżnianie, odkażanie i mycie zbiornika na fekalia, zalanie zbiornika świeżym płynem ekologicznym, przystosowanym do warunków zewnętrznych, usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzanego serwisu, mycie i odkażanie całej kabiny, uzupełnianie papieru toaletowego oraz mydła, naprawianie niesprawnych kabin lub ich wyposażenia, aby nie zagrażała zdrowiu osób korzystających z kabiny. prowadzenie dokumentacji dla każdego obiektu oddzielnie zawierającej protokół pokontrolny sporządzany każdorazowo po wykonaniu usługi obowiązkowo zawierający datę, dokładną lokalizację kabiny wraz z wykazem wykonanych czynności stanowiący Załącznik nr 3 do projektu umowy. ponadto Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku i czystości zarówno w kabinie jak i w bezpośrednim jej otoczeniu, Informacje dodatkowe: oferta powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty transportu, odbioru i rozkładu, opłaty za korzystanie ze środowiska, podatki, ubezpieczenia i inne opłaty i składniki cenowo kosztowe, które nie zostały wymienione, a mogące mieć wpływ na wysokość wartości umowy, cena pozostaje niezmienna przez cały okres trwania umowy, podane ilości przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi planowanymi szczegółowe zasady organizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, Wykaz osób funkcyjnych stanowi Załącznik nr 4 do projektu umowy. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży listę pracowników oraz wykaz pojazdów niezbędnych do realizacji umowy, które stanowić będą jej integralną część. Zmiany w składzie osobowo - sprzętowym nie będą stanowiły zmiany umowy i wymagać będą jedynie pisemnego poinformowania Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia, celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji, które są konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy oraz wykonania zamówienia. Wszelkie koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca i na własną odpowiedzialność. Wizję lokalną na terenie obiektu Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie w terminie 3 dni przed jej odbyciem w sposób podany w Rozdziale I i X SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl, www.26wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach