Przetargi.pl
SRK GDAŃSK OLIWA

PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-002 Gdynia, ul. Morska 350A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 721 29 11 , fax. 058 721 29 91
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.
    ul. Morska 350A 350A
    81-002 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 721 29 11, fax. 058 721 29 91
    REGON: 19248847800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skm.pkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SRK GDAŃSK OLIWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przebudowa stacyjnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji Gdańsk Oliwa, polegająca na wymianie całej zewnętrznej sieci kablowej, wszystkich napędów zwrotnicowych, sygnalizatorów i układów kontroli niezajętości torów i rozjazdów na stacji w zakresie linii nr 250 oraz instalacja komputerów sterujących, zależnościowych i archiwizujących, urządzeń systemu kontroli procesów sterowania i kierowania ruchem kolejowym wraz z włączeniem ich do systemu Zdalnego Sterowania i Kontroli Dyspozytorskiej (ZSiKD) w Dyspozytorskim Centrum Sterowania (DCS) Gdynia Główna SKM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453160005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: I. Warunki ogólne. a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1÷9 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek opisany w pkt . I a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Wykonawcy składający wspólną ofertę winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp winni spełnić łącznie, natomiast warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp musi spełnić każdy z wykonawców osobno. II. Warunki szczegółowe. a) Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej zrealizowanie zamówienia tj. Wykonawca winien posiadać środki lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców składających wspólną ofertę. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek winien być spełniony łącznie. b) Doświadczenie zawodowe. Wymagane jest wykazanie zrealizowania: - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, zrealizowali przynajmniej jedno zamówienie, gdzie zakres prac obejmował centralizację min. 4 zwrotnic uzależnionych w min. 4 przebiegach zorganizowanych z licznikową metodą kontroli niezajętości torów w komputerowym systemie srk, o wartości zamówienia min. 3 mln zł netto. Doświadczenie zawodowe Wykonawców składających wspólną ofertę. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek doświadczenia winien być spełniony łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie danych (informacji) zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu. I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodne z treścią Formularza Oświadczenia stanowiącego Rozdział II niniejszej SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. I b), winien złożyć każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. I a), Wykonawcy składający wspólną ofertę winni w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp złożyć wspólnie na jednym formularzu, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp (tj. wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) każdy z wykonawców z osobna. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. I b, SIWZ składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) i 3) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt. 2) winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowy dokument lub dokumenty zawierające ww. oświadczenia winny być wystawione w terminach przewidzianych dla odpowiadających im dokumentów wskazanych w pkt. I b). II. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty. a) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wystarcza do spełnienia warunku określonego w pkt 6.2.1. SIWZ (Potencjał ekonomiczno-finansowy). Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b.) Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych (Doświadczenie zawodowe), zgodny z treścią formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ. Treść oświadczenia musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. SIWZ (Doświadczenie zawodowe). Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia w nim wymienione zostały wykonane należycie. Dokumenty wymagane pkt II a. i II b. - winny być złożone przez tego i/lub tych Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie warunków. Informacje określone w walucie innej niż w PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP, obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skm.pkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach