Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Jana III Sobieskiego 251
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6775000 , fax. 058 6775000 w. 43
- Data zamieszczenia: 2009-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych
ul. Jana III Sobieskiego 251 251
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 058 6775000, fax. 058 6775000 w. 43
REGON: 19298579700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu elewacji budynku przy ul. Bukowej 10 w Wejherowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji w budynku przy ul. Bukowej 10 w Wejherowie polegającego na wykonaniu I etapu ocieplenia budynku obejmującego: - ocieplenie ścian kondygnacji nadziemnych o pow. ok. 332,95 m2 oraz wykonaniu obróbek blacharskich. Prace należy wykonać z wykorzystaniem styropianu o gr. 14 cm i o współczynniku przewodzenia ciepła nie wyższym niż 0,040W/mK oraz z zastosowaniem pasa wełny mineralnej o szerokości co najmniej 1 m z klasą odporności ogniowej minimum R 160 wzdłuż krawędzi dachu. Prace obejmują również wykonanie gzymsu podokapowego zgodnie z wytycznymi zawartymi decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków w Wejherowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 500,- zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, d) dysponują lub będą dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: L.p. Stanowisko Doświadczenie jako kierownik robót Wymagana liczba osób 1. Kierownik robót co najmniej 3 lata 1 osoba 2. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz, co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w każdym zadaniu. Należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do jego wykonania na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował na załączniku nr 2 a do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3. b) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 6 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e) Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynków w Kościerzynie w ramach zadania pn. Kawka w Kościerzynie. Ograniczenie niskiej emisji poprzez kogenerację i termomodernizację budynków - CZĘŚĆ I: budynek przy ul. Kaplicznej 9, CZĘŚĆ II: budynek przy ul. Młyńskiej 6, CZĘŚĆ III: budynek przy ul. Traugutta 4, CZĘŚĆ IV: budynek przy ul. Wybickiego 8
Dodano: 2016-07-26 - Remont pokrycia dachowego w Czarnem przy ulicy Przemysłowa 6
Dodano: 2016-07-14 - WYKONANIE REMONTU IZOLACJI PIONOWEJ I POZIOMEJ W BUD. NR 4 KOMPLEKS 4130 WEJHEROWO
Dodano: 2016-06-14 - REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICY W BUDYNKU FILII SZKOLNEGO SCHRONISKA MŁODZIEŻOWEGO W GDAŃSKU PRZY UL. WAŁOWEJ 21
Dodano: 2015-10-05 - REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICY W BUDYNKU FILII SZKOLNEGO SCHRONISKA MŁODZIEŻOWEGO W GDAŃSKU PRZY UL. WAŁOWEJ 21
Dodano: 2015-09-04 - Wykonanie osuszania oraz izolacji pionowej i poziomej ścian zewnętrznych piwnic, wymiany studzienek okiennych, naprawy cokołu i remontu kanalizacji deszczowej w budynku przy ul. Okopowej nr 19 w Gdańsku
Dodano: 2015-05-27 - Wykonanie izolacji przeciwwodnej w Szkole Podstawowej Nr 7 w Tczewie
Dodano: 2015-04-08 - Wykonanie izolacji przeciwwodnej w Szkole Podstawowej Nr 7 w Tczewie
Dodano: 2015-03-04 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych części bloku D Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej Zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. G. Narutowicza 11/12
Dodano: 2014-09-04 - Modernizacja schroniska dla zwierząt w Słupsku, ul. Portowa 11
Dodano: 2014-08-05