Przetargi.pl
SR.272.u.35.2022.RG Nadzór inwestorski nad inwestycją pn: „Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2324G na długości 210 m w miejscowości Jantar".

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, gen. Władysława Sikorskiego 23
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    gen. Władysława Sikorskiego 23
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    REGON: 192644808
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SR.272.u.35.2022.RG Nadzór inwestorski nad inwestycją pn: „Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2324G na długości 210 m w miejscowości Jantar".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    IV. Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest: „Nadzór inwestorski nad inwestycją pn: „Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2324G na długości 210 m w miejscowości Jantar”.2. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części.3. Opis nadzorowanej inwestycji:1) lokalizacja:inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Stegna, jednostka ewidencyjna: 221004_2 Stegna, obręb ewidencyjny: 0008 Jantar, działka nr 101/4;2) wytyczne do prac budowlanych:szczegółowy zakres prac odjętych przedmiotem nadzoru inwestorskiego wskazany jest w projekcie technicznym opracowanym przez firmę: „WALBET Projekty Nadzory Waldemar Żmuda”, ul. Obrońców Tczewa 7, 83-110 Tczew (opublikowany na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/657491, oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej jako SST), stanowiących załączniki do SWZ.3) zakres robót/rozwiązania konstrukcyjne:a. remont drogi powiatowej nr 2324G o łącznej długości 210 m:o wykonanie konstrukcji jezdni: sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość do 6 cm z nadaniem profilu podłużnego i poprzecznego; skropienie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej 0,5 kg/m2; wykonanie warstwa ścieralna z mieszanki SMA 16 JENA KR2 o grubości 6 cm.o regulacja wysokościowa istniejących wpustów deszczowych z wymianą istniejących elementów nie nadających się do ponownego wbudowania;o zagospodarowanie terenów zielonych istniejącej wysepki wraz z humusowaniem.b. w ofercie należy uwzględnić odtworzenie oznakowania poziomego na nowo ułożonej nawierzchni bitumicznej oraz przejścia przed początkiem zakresu w km 0+000 na koszt wykonawcy;c. na czas trwania przebudowy wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu, która musi zostać zatwierdzona przez zarządzającego ruchem na tej drodze;d. przed rozpoczęciem robót należy poinformować gestorów sieci o rozpoczęciu robót,e. rozwiązania techniczne zostały zawarte w Projekcie wykonawczym;f. w czasie robót należy zapewnić przejazd ul. Morską;g. ponadto należy uwzględnić prace ziemne oraz rozbiórkowe. 4. Opis czynności wykonywanych przez Wykonawcę w ramach zamówienia:1) nadzór nad pracami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia opisanymi powyżej;2) nadzorowana branże: drogowa;3) obligatoryjna niepunktowana obecność inspektora na placu budowy: minimum 1 raz w tygodniu;4) w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej konieczności Inspektor, pomimo zdeklarowanych w ofercie obowiązkowych pobytów, stawi się na placu pubowy na każde wezwanie zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia);5) Inspektor musi być obecny na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru;6) zakres czynności nadzoru polega między innymi na:a) zarządzaniu procesem inwestycyjnym w imieniu zamawiającego, w ścisłej z nim współpracy, mając na względzie prawidłową realizację i terminowe ukończenie projektu;b) kontroli zgodności działań wykonawcy robót z wymaganiami określonymi w umowie na roboty budowlane oraz obowiązujących przepisach prawa;c) pełnieniu funkcji Inspektora zgodnie z przepisami ustawy Pb, warunkami określonymi w umowie z wykonawcą robót i postanowieniami Zgłoszenia wykonania robót;d) rozliczeniu finansowo terminowym robót budowlanych, zgodnie z warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót;e) wspieraniu zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zamówienia;f) działaniu we współpracy z zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji zamówienia;g) zapewnieniu stałej wymiany informacji z zamawiającym oraz koordynacji swojej działalności z wymaganiami zamawiającego;h) zadania i obowiązki Inspektora obejmują w szczególności: zorganizowanie i przeprowadzenie procesu rozpoczęcia robót budowlanych, w tym przygotowanie i złożenie wymaganych ustawą Pb zgłoszeń do nadzoru budowlanego rozpoczęcia prac budowlanych i innych wniosków oraz przekazanie wykonawcy terenu budowy (o ile dotyczy); opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie dokonania zmian personelu wskazanego w ofercie i przedłożenie jej zamawiającemu do zatwierdzenia; zatwierdzanie i opiniowanie „Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia”, przedstawionego przez wykonawcę robót przed rozpoczęciem robót (o ile dotyczy); kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy oraz przestrzegania wymagań przepisów ochrony środowiska i gospodarki odpadami; przygotowanie wzorów druków i dokumentów jakie będą obowiązywać podczas procesu realizacji zamówienia; w uzgodnieniu z zamawiającym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu materiałów, kruszyw, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wybudowania i wykorzystania przy realizacji robót, receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót; kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów; przeprowadzanie zgodnie z ofertą oraz zapisami umowy inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, praktyką inżynierską, sztuką budowlaną oraz stosownymi przepisami; nadzór nad zabezpieczeniem przed uszkodzeniem lub zniszczeniem rosnących drzew na terenie placu budowy; nadzór nad sposobem korzystania przez wykonawcę robót z dróg publicznych i wewnętrznych; nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez wykonawcę robót; w uzgodnieniu z zamawiającym, podejmowanie decyzji o konieczności wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości; zatwierdzanie laboratorium wykonawcy robót, po sprawdzeniu kwalifikacji personelu, kompletności i sprawności sprzętu i urządzeń laboratoryjnych; wydawanie w imieniu zamawiającego poleceń wykonawcy robót dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które mogłyby skutkować zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę; po konsultacji z zamawiającym, podejmowanie decyzji o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami przepisów prawa i postanowień umowy z wykonawca robót; wnioskowanie do zamawiającego o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz w przypadku powstania takiej konieczności; decydowanie w uzgodnieniu z zamawiającym o sposobie zabezpieczania wykopalisk odkrytych na terenie budowy oraz załatwianie niezbędnych formalności; po konsultacji z zamawiającym wnioskowanie do projektanta o wprowadzenie niezbędnych zmian i poprawek w dokumentacji projektowej; koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów; stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie pobytu; weryfikacji i zatwierdzanie, po uprzednim zaopiniowaniu przez nadzór autorski, rysunków wykonawczych i powykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót; występowanie do odpowiednich organów o zmianę już istniejących pozwoleń na budowę, gdy będą zachodzić okoliczności uzasadniające taką czynność;7) pełnienie funkcji Inspektora zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy obejmujące w szczególności:a) dokonywanie obmiaru robót podlegających odbiorom w przypadku wystąpienia robót zamiennych (dodatkowych), odbiegających od założeń dokumentacji projektowej;b) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;c) uczestniczenie w pracach i badaniach oraz odbiorach w częściowych oraz ostatecznym (końcowym);d) wyznaczanie, w uzgodnieniu z zamawiającym, terminów odbiorów i powiadamianie wszystkich zainteresowanych stron;e) dokonywanie odbiorów częściowych, odbioru ostatecznego (końcowego);f) sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru i przekazanie ich zamawiającemu;g) sprawdzenie zestawień ilości i wartości wykonanych robót, sprawdzanie pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym wszelkiego rodzaju kalkulacji, kosztorysów, faktur, a także innych dokumentów przedkładanych przez wykonawcę robót w trakcie rozliczania wykonanych robót;h) poświadczanie terminu zakończenia robót, wyznaczanie, w uzgodnieniu z zamawiającym, terminów odbiorów wykonanych robót związanych z usunięciem wad.i) pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania;j) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w tym w szczególności przy udziale projektanta;k) kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu;l) w uzgodnieniu z zamawiającym, wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy;m) wnioskowania do wykonawcy robót o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, oraz osób nie wykazanych w wykazie pracowników wymienionych w ofercie wykonawcy;n) w sytuacjach koniecznych, organizowania oraz przewodniczenia naradom technicznym (radom budowy), dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (wykonawca, Inspektor, przedstawiciel zamawiającego) oraz sporządzenie i przekazywanie protokołów z tych narad ich uczestnikom w ciągu 7 dni od daty narady - salę udostępni zamawiający w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach