Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kleszczelowska 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 8332760, 8332763 , fax. 085 8332760
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kleszczelowska 1 1
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 085 8332760, 8332763, fax. 085 8332760
REGON: 05058492400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-bielsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPZOZ/ZP/21a/2009r Meble biurowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie: 1) dostarczenia oraz montażu mebli w pomieszczeniach administracyjnych SPZOZ w Bielsku Podlaskim, w oparciu o wymogi SIWZ szczegółowo opisane w załączniku nr 3, stanowiące integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy - pakiet nr 1 2) dostarczenia szaf metalowych, w oparciu o wymogi SIWZ szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 , stanowiące integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy - pakiet nr 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI 1. Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 pzp. 5. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w tej specyfikacji oraz jej załącznikach, łącznie z treścią dołączonego wzoru umowy. 6. Zaakceptują 30 dniowy termin płatności liczony od daty otrzymania faktury VAT. 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego wynikać będzie, że Wykonawca 1) Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a jego zakres działalności obejmuje swoim zakresem przedmiot zamówienia. Powyższe potwierdzić, dołączając odpis właściwego rejestru Krajowy Rejestr Sądowy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest dołączenie do oferty kopii umowy spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi sposób reprezentacji Wykonawcy. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej wydany przez odpowiedni urząd po 31.12.2000 r. 2) Posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dołączy koncesję na prowadzenie działalności handlowej lub ustawowej w zakresie przedmiotu zamówienia objętego niniejszą SIWZ. 3) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Do oferty należy dołączyć także: 1) stosowne certyfikaty lub inne pozwolenia właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości dopuszczające jego stosowanie na terytorium Polski, że odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 2) W przypadku pakietu nr 1 aranżację wnętrz tj. wizualizację trójwymiarową na płycie CD wraz z wydrukiem papierowym, które umożliwią Zamawiającemu zapoznanie się z wyglądem, kształtem oraz formą oferowanych mebli. 3. Oświadczenie Wykonawcy o dokładnym zapoznaniu się z treścią i wymogami SIWZ oraz jej załączników i przyjęciu bez zastrzeżeń jej warunków i postanowień łącznie z treścią wzoru umowy. 4. Pełnomocnictwo do podpisania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą jest osoba inna niż wymieniona w KRS. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena techniczna
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 2 Dostawa sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych.
Dodano: 2015-05-07 - AZP/261/D/7/TIN/USK/ZP/51/2015 Dostawa szaf szatniowych do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku.
Dodano: 2015-01-29 - Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wsi Krzywe w tym Centrum Informacji Turystycznej.
Dodano: 2014-08-08 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli w ramach modernizacji pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 13 na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w ramach Zadania 3 (SlSk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej 2 (SISP-2)
Dodano: 2014-08-04 - Dostawa i montaż wyposażenia w budynku Urzędu Gminy Suwałki przy ul. Świerkowej 45
Dodano: 2014-06-02 - Dostawa i montaż wyposażenia w budynku Urzędu Gminy Suwałki przy ul. Świerkowej 45
Dodano: 2014-05-16 - Wykonanie, dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów sklepowych według projektu do Marketu Fachowiec w Hajnówce
Dodano: 2014-02-28 - Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do Szkoły Podstawowej w Rutce-Tartak, w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I- III w Gminie Rutka-Tartak
Dodano: 2013-08-08 - Dostawa i montaż wyposażenia szkoły w ramach projektu Poprawa oferty edukacyjno - kulturalnej PSM w Suwałkach poprzez rozbudowę, przebudowę i wyposażenie współfinansowanej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 - Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego.
Dodano: 2013-06-19